آیا یک مدیر همزمان در دو استان می تواند مفید باشد؟

مرکزی دیلی : محمد حسین مطیعی که بیش از یک دهه سمت مدیر کلی کتابخانه های عمومی استان مرکزی را بر عهده داشت امروز بعنوان مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران منصوب شد.
به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مهندس محمدحسین ملک احمدی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در بخشی از این مراسم با تشکر از خدمات و زحمات فراوان سادات فاطمی در اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، گفت: علیرغم تلاش های قابل تقدیر آقای سادات فاطمی به نظر می رسد همچنان ظرفیت های خوبی در استان تهران وجود دارد که باید از آنها استفاده شود و امیدوارم جناب آقای مطیعی با تجارب و مدیریت خوبی که پیش تر در اداره کل فرهنگ و ارشاد و همچنین نهاد کتابخانه های عمومی کشور داشته اند، بتوانند ما را یاری کنند تا شاهد تحولی جدی در استان تهران باشیم.
دکتر برزین ضرغامی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نیز در این مراسم ضمن آرزوی موفقیت برای مطیعی در سمت جدید خود، اظهار داشت: امیدوارم با همکاری و همفکری یکدیگر بتوانیم در حوزه کتاب و کتابخانه ها به نقطه مطلوبی برسیم، چراکه توجه به این مقوله باعث می شود تا جامعه ای سالم و به دور از ناهنجاری ها داشته باشیم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات ما به خاطر دوری و قهر کردن با کتاب است. امیدوارم در سالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی آنرا «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری کرده اند، بتوانیم با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی، سرانه مطالعه را ارتقاء دهیم.
محمدحسین مطیعی مدیر جدید کتابخانه های عمومی استان تهران نیز در بخشی از صحبت های خود در این مراسم تصریح کرد: ظرفیت های بسیار خوبی در استان تهران وجود دارد و ما می توانیم با کمک یکدیگر به پیشرفت های مناسب و مطلوبی در حوزه کتاب، کتابخوانی و کتابخانه های عمومی در سطح استان برسیم.
سیدجواد سادات فاطمی نیز در این مراسم ضمن تشکر از دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، برای کلیه همکاران خود در مجموعه نهاد و اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران آرزوی موفقیت و پیشرفت روزافزون کرد.

ممکن است بپسندید...

۲ دیدگاه

  1. خرداد ۲۴, ۱۳۹۳

    […] خبر مرتبط :آیا یک مدیر همزمان در دو استان می تواند مفید باشد؟ […]

  2. خرداد ۲۴, ۱۳۹۳

    […] خبر مرتبط :آیا یک مدیر همزمان در دو استان می تواند مفید باشد؟ […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.