اجرای طرح استعدادیابی دو و میدانی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی ، مجید فروتن‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طرح بزرگ استعدادیابی ماه جاری با همکاری آموزش و پرورش در اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این طرح به منظور شناسایی استعدادها و ساماندهی ورزشکاران مستعد در این رشته برگزار می‌شود.

رئیس هیئت دو و میدانی استان مرکزی خاطر نشان ساخت: مسابقات دو و میدانی انتخابی استان نیز در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در روز ۲۳ فروردین ماه برگزار می‌شود که نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

فروتن‌نیا همکاری در برگزاری مسابقات دو و میدانی منطقه پنج به همت آموزش و پرورش طی روزهای آینده را از دیگر برنامه‌های پیش‌روی هیئت عنوان کرد و ادامه داد: در این مسابقات طرح بزرگ استعدادیابی به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری مسابقات پیاده‌روی در رده پیشکسوتان خبر داد و افزود: نفرات برتر این مسابقات جواز حضور مسابقات کشوری که طی روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه به میزبانی اراک برگزار می‌شود را کسب خواهند کرد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان مرکزی برگزاری مسابقات دو و میدانی منطقه‌ دو نونهالان کشور، ابلاغ آیین نامه مسابقات لیگ دو و میدانی استان که قرار است طی سه مرحله و در ۱۱ رشته برگزار شود را از دیگر برنامه‌های هیئت عنوان کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.