اجرای نمایش بانوی بی نشان همزمان با ایام فاطمیه در مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، این نمایش که با محوریت زندگی حضرت فاطمه (س) است از تاریخ ۱۰ تا ۱۸ فروردین ماه با نویسندگی حسین فدایی حسین در سالن استاد هدایتی فرهنگ سرای آیینه اراک اجرا می گردد.

نمایش بانوی بی نشان سعی دارد که با یاری گرفتن از هنرمندان عرصه تئاتر و نمایش و همین طور استفاده کاربردی از ابزار هنر گوشه هایی از زندگی این شخصیت برجسته و تکرار نشدنی تاریخ را ه تصویر کشد.

اجرای این نمایش به مدت هشت روز از ساعت ۱۸ می تواند خیل عظیمی از هنردوستان و عاشقان تئاتر به ویژه علاقه مندان به نمایش های مذهبی را با خود همراه کند.

نمایش بانوی بی نشان با همکاری و تعامل ۵۰ بازیگر و همینطور یاری گر در ایام سوگواری حضرت زهرا (س) در راستای بزرگداشت مقام والای ایشان تهیه و به روی صحنه می رورد.

اجرای نمایش هایی در قالب های مذهبی به منظور حرکت در مسیر شناخت ارزش های اسلامی و دینی می تواند عامل موثر و تاثیر گذار باشد.

برپایی نمایش هایی نظیر نمایش بانوی بی نشان می توان ابزاری مناسب و دقیق در جهت معرفی شخصیت های برزگ دینی و مذهبی به منظور شناخت افراد جامعه به ویژه نسل جوان برای الگو گیری صحیح از آنان باشد چرا که زبان هنر گویا و رساترین زبان ها در دنیا است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.