تصادف اراک – ازنا ۱۳ کشته و مجروح بر جای گذاشت

به گزارش مرکزی دیلی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی با اعلام این خبر در گفتگو با مهر افزود: این حادثه دلخراش در ساعت ۱۹:۴۸ دقیقه روز جمعه مورخ  در گردنه قاقان در محور ازنا – اراک اتفاق افتاد.

قنبر فراهانی گفت: در ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه روز جمعه از طریق تماسهای مردمی به مرکز اطلاع رسانی اورژانس شازند گزارش شد که یک تصادف در گردنه قاقان اتفاق افتاده است که تعداد مصدومین این سانحه زیاد و حال مصدومین وخیم گزارش شد.

وی اضافه کرد: با توجه به تعداد بالای مصدومین بلافاصله چهار آمبولانس امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند که بعد از رسیدن بر بالین مصدومین به همراه یک واحد امدادی هلال احمر، ضمن تریاژ و مدیریت صحنه به ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی و مصدومین پرداختند و مصدومین حادثه به بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) منتقل شدند.

فراهانی در ادامه اذعان داشت: این حادثه هشت مصدوم و پنج کشته داشت و این زنگ خطری است که با توجه به شروع سال جدیدی و آغاز سفرهای نوروزی قبل از هر سفر از ایمن بودن وسیله نقلیه خود اطمینان کامل داشته باشیم و به تمام نکات ایمنی که برای یک مسافرت ایمن لازم است توجه کامل کنیم.

برابر گزارش مرکز فرماندهی و کنترل فرماندهی پلیس استان دو دستگاه خودروی سواری پژو که از شهر اراک به سمت ازنا در حال حرکت بوده‌اند با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

کارشناس پلیس‌راه علت این سانحه را تجاوز به چپ یکی از خودروها نسبت به دیگر خودروی سواری اعلام کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.