اشغال بیش از ۹۰ درصد تخت‌های بیمارستان تخصصی سرطان در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، حسن طاهر احمدی در مراسم بازدید امام جمعه اراک و استاندار مرکزی از بیمارستان آیت الله خوانساری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان آیت الله خوانساری دارای۶۴ تخت مصوب است که از این تعداد ۵۲ تخت بستری و ۱۲ تخت سرپایی است.

وی افزود: در صورت اجرای طرح توسعه این بیمارستان تعداد تخت‌ها را از ۶۴ به ۱۲۸ تخت افزایش می دهیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک بر ضرورت تعیین تکلیف زمین مربوط به طرح توسعه این بیمارستان نیز تأکید کرد و گفت: هم اکنون ۳۷هزار مترمربع از این زمین بدون دریافت مجوز از مسئولان دانشگاه در طرح احداث زیرگذر قرار گرفته و در بیش از ۵۰۰۰ متر آن را جمعیت هلال احمر در اختیار گرفته است.

طاهر احمدی تصریح کرد: با توجه به اینکه بیماران استان‌های همجوار نیز به این بیمارستان انتقال می‌یابند  گسترش  و اجرای طرح توسعه بیمارستان ضروری است.

وی افزود: با اشاره به بحث تجهیزات طرح توسعه بیمارستان به ۱۲میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان و در زمینه مسائل دیگر مربوط به طرح توسعه به ۶۰میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: قرار بوده با همکاری اوقاف و امور خیریه استان دستگاهی به نام پت‌اسکن برای تشخیص بیماران سرطانی خریداری شود.

وی گفت :در صورت همکاری‌های لازم یک مرکز به عنوان مرکز تصویربرداری در این بیمارستان به صورت مستقل ایجاد می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.