حعرفی تسنیم، بعنوان رسانه برگزیده ترویج فرهنگ و شهادت در مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، در این برنامه که از سوی مدیریت روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی اجرایی شد، مدیرکل بنیاد شهید و جمعی از معاونین وی شرکت داشته و درباره برنامه های بزرگداشت روز شهدا در سطح استان مرکزی به توضیح و تشریح برنامه ای پرداختند.

در پایان این نشست مطبوعاتی از رسانه های برگزیده و فعال در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل به عمل آمد که در این میان خبرگزاری تسنیم به سبب فعالیت و تلاش در امر ترویج و نشر ارزشهای دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی و خبرنگار تسنیم به عنوان فعال رسانه ای در حوزه ایثار و شهادت و دفاع مقدس در سطح استان مرکزی معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

گرامیداشت یاد و خاطره شهدا یک رسالت همگانی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در حاشیه این نشست مطبوعاتی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به ضرورت حفظ و نشر خاطره و یاد شهدا در جامعه گفت: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا از کارهای ارزنده در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان، یک وظیفه خطیر عمومی و همگانی است.

حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: شهدا از جان خود گذشتند تا ما در آزادی و استقلال همه جانبه زندگی کنیم و ما باید قدر لحظه لحظه زندگی خود را بدانیم و در ادامه راه شهدا و نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: ما از شهیدان و امام‌مان یاد گرفته ایم که تا آخر بایستیم و دفاع به طور حتم تا آمدن امام زمان(عج) باقی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی شهدا را اسوه بارز و الگوی بصیرت و ولایت مداری دانست و گفت: شهدا الگو و مصداق بارز ولایت مداری و بصیرت هستند که خون و جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و برای عزت و سرفرازی نظام اسلامی، ولایت و مردم ایران اهدا کردند.

وی افزود: شهدا در تاریخ همواره جاودان هستند و در دل مردم و تاریخ می‌مانند که سبب آن، مرگ سرخ و نحوه شهادت آنها است.

حجت الاسلان هنرمند تصریح کرد: شهدا با جانفشانی، ریشه‌های انقلاب را تثبیت عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان آوردند و ما امروز نیز نیاز داریم که از شهدا به عنوان الگویی موفق برای نسل جوان یاد کنیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.