تخفیف ویژه اماکن اقامتی به مسافران نوروزی کشور

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از زرندیه، مسعود سلطانی فر در جلسه شورای اداری زرندیه که در مجموعه گردشگری سرزمین ایرانیان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: این امر با هماهنگی اتحادیه ها و سایر مراکز بخش خصوصی محقق می شود.

وی افزود: در مصوبه ای از سوی هیئت دولت برای تشکیل ستاد هماهنگی خدمات سفر در تمام استان ها و شهرستان ها در راستای خدمات مناسب و مطلوب تر به مسافران نوروزی ارائه شد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد: با هماهنگی دستگاه های ذیربط هم اکنون تمامی امکانات بسیج شده تا زمینه سفر پرخاطره و زیبایی برای هموطنان عزیزمان در نوروز امسال فراهم شود.

وی افزود: نقطه ثقل سیاست‌های دولت در حوزه گردشگری و حتی میراث فرهنگی جذب سرمایه بخش خصوصی است.

سلطانی فر با اشاره به نظارت بر عملکرد مکان های اقامتی گفت: تدابیر اندیشیده شده نظارت دقیق از سوی این سازمان بر نحوه ارائه خدمات در سراسر کشور انجام می شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد: پروژه تفریحی، ورزشی، گردشگری و اقامتی سرزمین ایرانیان در زمینی به وسعت۱۴۰۰هکتار در حال احداث است و در آن پیست های اتومبیل رانی، موتورسواری، مجموعه اسب دوانی، زمین چوگان و گلف و همچنین مجتمع های اقامتی متعدد پیش بینی شده است.

وی افزود: این مجتمع در آزاد راه تهران – ساوه و در جوار شهر جدید پرند در هفت کیلومتری شمال غربی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) واقع شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.