معرفی مدیرکل دفتر فنی استانداری مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، مهدی زندوکیلی در مراسم معارفه مدیرکل دفتر فنی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه سلامت کاری برای نظام اداری کشور خط قرمز است، اظهار کرد: در انجام امور از اشتباه می‌توان گذشت ولی نداشتن سلامت اداری به هیچ وجه قابل اغماض نیست.

وی افزود: استاندار مرکزی در بحث انتخاب مدیران درایت، هوشیاری و رعایت اصل شایسته سالاری را مدنظر قرار داده و با تاکید در اجراء پروسه تغییرات در سطح مدیران دستگاه‌های اجرائی باید احترام و شخصیت افراد حفظ شود.

معاون عمرانی استانداری مرکزی تصریح کرد: تغییرات سبب رشد و شکوفایی می شود چراکه بودن افراد در یک جایگاه به مدت طولانی به اغنا می‌رسند و تغییرات سبب بهبود در امور می‌شود.

زندوکیلی  با اشاره به اینکه هر چه شفافیت و صداقت در کارها بیشتر باشد، اعتماد مردم و سلامت کاری نیز بیشتر می شود گفت: چهره، بیان، سخن، منش، رفتار و برخورد یک مدیر باید آرامش‌بخش، اعتمادآفرین و در راه جلب رضایت مردم باشد.

وی با قدردانی از مدیرکل سابق دفتر فنی استانداری مرکزی افزود: تغییرات از ارزش افراد نمی‌کاهد زیرا این افراد هستند که به پست‌ها ارزش می‌دهند نه پست و مقام به افراد ارزش بدهد.

معاون عمرانی استانداری مرکزی تصریح کرد: نوازنی به عنوان نیرویی توانمند، بومی، متخصص و متعهد بوده و مجموعه دفتر فنی باید با همدلی و همکاری، فعالیت بهتر و بیشتری داشته باشند.

زندوکیلی خدمت به مردم را فرصتی ارزشمند برای جلب رضایت الهی دانست و گفت: در انجام کارها و خدمت ‌رسانی به مردم، سلامت کاری برای نظام اداری کشور خط قرمز است.

وی افزود: امید است با همکاری کارکنان و کارشناسان حوزه عمرانی استانداری مرکزی بتوانیم گامی در جهت توسعه و عمران این استان و خدمت به مردم برداریم و این رسالت را با سلامت به سرمنزل مقصود برسانیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.