برگزاری دومین همایش داوری مشاوران املاک و خودرو در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، ابوالفضل مجدد ظهر شنبه در دومین همایش داوری مشاوران املاک و خودرو در اراک افزود: برای ارتقای جایگاه اتحادیه مشاوران املاک و خودرو باید مشاورین این بخش ها با به روز نمودن اطلاعات خویش، ارائه مشاوره های خوب به مردم و شناسایی افراد کم سواد و کم تجربه در این کار به ارائه بهترین خدمات به مردم در این زمینه بپردازند.

وی ادامه داد: مکتوب کردن تجربیات مشاورین املاک و خودرو برای انتشار کتابی در این زمینه یکی از برنامه های آتی این معاونت است که با همکاری مشاورین املاک و خودرو محقق خواهد شد.

مجدد خاطرنشان ساخت: اهمیت کار مشاورین املاک و خودرو به لحاظ تاثیرگذاری بر روابط اقتصادی و حقوقی مردم، آنها را ملزم به این موضوع می کند که همواره سعی در پیشرفت کار خویش داشته باشند.

وی بر آموزش اصطلاحات حقوقی و مهندسی توسط مشاورین املاک تاکید و اظهار کرد: تدوین کتاب راهنما در خصوص اصطلاحات حقوقی و مهندسی از دیگر برنامه های این معاونت برای ارتقای سطح مشاورین املاک و خودرو تلقی می شود که به زودی این امر نیز محقق می شود.

تاسیس اتحادیه مشاوران املاک و خودرو موجب رفع مشکلات

رئیس اتاق اصناف شهرستان اراک نیز گفت: هدف از برگزاری همایش داوری مشاوران املاک و خودرو ارائه آموزش است.

علی جعفر محصولی افزود: تاسیس اتحادیه مشاوران املاک و خودرو موجب رفع مشکلات بسیاری در این بخش شده است.

وی بیان داشت: با ایجاد این اتحادیه و روی کار آمدن افراد متخصص و مجرب در این زمینه بیشتر مشکلات ایجاد شده در این بخش در خود اتحادیه رفع می شود.

محصولی با تاکید بر اهمیت جایگاه مشاورین در جامعه  اظهار کرد: تقوا، تخصص، علم، تجربه و به روز بودن از ویژگی های مشاورین املاک و خودرو بشمار می رود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.