برپایی ایستگاه‌ صلواتی در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی نوروزی استان مرکزی

خبرگزاری فارس: ایستگاه‌ صلواتی در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی نوروزی استان مرکزی برپا شد

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، مجتبی رضوانی اظهار داشت: به مناسبت ایام فاطمیه، توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی و با هماهنگی‌های به عمل آمده با دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات سفر استان مرکزی ایستگاه صلواتی برپا و با چای و خرما در مبادی ورودی و در کنار پایگاه‌های اطلاع رسانی از مسافرین پذیرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی و هنری در دور دوم سفرهای نوروزی هم‌راستا با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) است. تصریح کرد: این برنامه‌ها شامل پرده خوانی با رویکرد مذهبی و آیینی برای مسافرین و زائرین امامزادگان از جمله امامزاده محمد عابد(ع) اراک و تعزیه شهادت حضرت فاطمه(س) در امامزادگان شهر آستانه است.

دبیر ستاد تسهیلات سفر استان مرکزی افزود: با مشارکت گسترده مردم و مسئولان هیئت‌های مذهبی ایستگاه‌های مختلفی در شهرستان‌ها دایر شده و از تمام توان و پتانسیل برای هر چه بهتر برگزار کردن برنامه‌های ایام فاطمیه(س) استفاده خواهیم کرد.

رضوانی نصب بنر و پلاکارد شهادت حضرت فاطمه(س) و بیانات مقام معظم رهبری در مبادی ورودی شهرها، هتل‌ها، رستوران‌های بین‌راهی و امامزادگان و همچنین برگزاری مراسم سوگواری در مساجد را از اقدامات مهم دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر در ایام فاطمیه ذکر کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.