خطبه های نماز جمعه اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه در مصلای اراک افزود: حضرت زهرا (س) در همه عرصه های زندگی شخصی، اجتماعی، همسرداری، تربیت فرزند، عبادت، عفاف و حجاب الگوی کاملی برای بشریت به خصوص بانوان است که مصادف شدن ایام فاطمیه با نوروز می تواند سراغاز تحولی نو باشد.

وی بر ترویج صفات تنها دختر پیامبر اکرم (ص) تاکید کرد و اظهارداشت: حضرت زهرا(س) همیشه حامی و مدافع ولایت بود و با روشنگری های خود چهره نفاق را برای مردم آشکار کرد.

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با هوشمندی و به صورت هدفمند شعار هر سال را انتخاب می کنند و باید همه بخش های دولتی، غیر دولتی، تعاونی، مالی، کشاورزی و خدماتی باید بر اساس تحقق شعار سال برنامه ریزی کرده تا اهداف این شعار محقق شود.

رعایت اخلاق در انتخابات حماسه ای سیاسی است

امام جمعه اراک اظهار کرد: راهکار اساسی و راهبردی خنثی کردن تحریم ها و فشارهای دشمنان تلاش همه جانبه همراه با برنامه ریزی علمی و اصولی در تحقق شعار امسال به خصوص در بخش حماسه اقتصادی است.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: جهاد همه جانبه در رعایت الگوی مصرف، پرهیز از اصراف، مصرف بهینه، توجه به عرصه تولید داخلی و کشاورزی از مصداق ها و شاخص های تحقق حماسه اقتصادی است.

وی ادامه داد: کشور برای دست یابی به خود کفایی نیازمند فداکاری است که در این عرصه مدیریت صحیح و راهبردی حرف اول را می زند بنابراین باید مدیران شهرستانی، استانی و کشوری بر اساس برنامه چشم انداز بیست ساله و تحقق شعار امسال حرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی رعایت اخلاق را در انتخابات ریاست جمهوری را حماسه ای سیاسی دانست و گفت: هم خود طرفداران و هم خود نامزدها باید اخلاق را رعایت کنند و رقبا را با ناسزا و فحش بدرقه نکنند.

وی پیشرفت، سربلندی و اقتدار بیشتر کشور در گروی تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی برشمرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.