استاندار مرکزی: حضور مردم گزینه‌های روی میز آمریکا را خط زد

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، محمدحسین مقیمی در تجمع راهپیمایان در مصلی اراک ضمن تشکر از حضور غرورآفرین مردم انقلابی استان مرکزی و شهرستان اراک در راهپیمایی بی نظیر در ۲۲ بهمن با اشاره به اهمیت این حضور در معادلات بین المللی اظهار کرد: حضور پرشکوه مردم سبب قدرت نظام در صحنه های بین المللی است و پشتوانه ای محکم برای تیم مذاکره کننده در گروه۵+۱ است.

وی افزود: امروز روز جشن آزادی خواهان جهان است و این حضور باشکوه برای تمامی مسئولان تکالیفی را نسبت به مردم ایجاد می کند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: جهانیان از اتحاد و وحدت مردم در شگفت و حیرتند و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به جهان استکباری فهماند که ایران از حق خود کوتاه نمی آید و از تهدیدات آنها نمی ترسد.

وی با اشاره حقوق هسته ای ایران گفت: ملت ایران با تمام قدرت در مقابل زیاده خواهی ها می ایستد و از حقوق هسته ای خود دفاع می کند.

مقیمی افزود: حضور مردم در سرمای بهمن‌ماه در این راهپیمایی نشان می‌دهد که آنها به انقلاب اعتقاد دارند و آن را از خود می‌دانند.

وی تصریح کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن جایگاه ایران را در مناسبات خارجی ارتقا داده و سبب شد که جهانیان به ایران به عنوان یک ابر قدرت به ما نگاه کنند.

مقیمی با اشاره به تجدید بیعت مردم با امام خمینی(ره) گفت: پیام ملت ایران به سران آمریکا و همپیمانان آنان این است که مردم ما یک بار دیر انزجار و نفرت خود را از آن‌ها فریاد زدند و یکبار دیگر با آرمان‌های انقلاب، امام، اصول و ارزش‌های دینی و اسلامی و رهبر معظم انقلاب دست بیعت دوباره دادند و با این حضور تعهد خود را نسبت به این اصول و آرمان‌ها اعلام کردند.

وی افزود: مردم محکم پای آرمان‌ها هستند تا مادامی که در مسیر مردم و آرمان‌ها باشند و بزرگ‌ترین پشتوانه آن‌ها مردم هستند که راهپیمایی امروز بزرگ‌ترین حمایت است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: حضور مردم جریان هسته ای را شکوفا می کند و هم حماسه اقتصادی را محقق می کند و هم رشد مردم را به همراه دارد زیرا اسلام دینی حیات بخش که به همه ابعاد زندگی بشر اشراف دارد و بشر را ارتقاء می دهد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.