میرگلوبیات: مشکلات فرهنگی ناشی از سوءمدیریت‌هاست

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، شهلا میرگلوبیات در مراسم جشن انقلاب در جمع مردم ساوه در سخنانی افزود: زمانی می‌توانیم مشکلات فرهنگی در کشور را برطرف کنیم که مدیران کارآمدی در رأس قرار بگیرند و لازمه آن پرورش نیروی انسانی مطلوب است.

 

وی اظهار کرد: متأسفانه مسائل فرهنگی در حاشیه واقع شده و این در حالی است که بخش اعظم مشکلات اقتصادی ناشی از همین مشکلات فرهنگی است.

 

وی ادامه داد: توجه به ارزش‌های اسلامی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که متأسفانه در اثر تهاجم فرهنگی تحت‌الشعاع قرار گرفته است.

 

وی گفت: اگر مدیر خوبی تربیت کنیم می‌توان با مدیریت صحیح او که با تکیه بر مبانی اسلامی است جلوی مفاسد اقتصادی، ویژه‌خواری‌ها و زیاده‌خواهی عده‌ای گرفته شود.

 

وی اضافه کرد: این که یک عده به دنبال ویژه‌خواری هستند نشان از تهاجم فرهنگی است یعنی اینکه ما در حوزه فرهنگی و مسایل اخلاقی و ارزشی کوتاهی کردیم.

 

وی با بیان اینکه توجه به مسایل فرهنگی و اخلاقی باید در اولویت قرار گیرد، افزود: در این میان هم حاکمیت و هم مردم نقش تأثیرگذاری دارند.

 

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درخصوص مسائل و مشکلات فرهنگی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در مقطعی، از این موضوع با عنوان تهاجم فرهنگی و بعدها شبیخون فرهنگی و اکنون ناتوی فرهنگی یاد کرده‌اند، از این رو لزوم توجه به مباحث فرهنگی ضرورت دارد.

 

نماینده مردم ساوه و زرندیه در ادامه با تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم همواره قدردان این انقلاب و نظام اسلامی بوده و همواره پشتیبانی خود از این نظام اسلامی را در عرصه‌های مختلف به جهانیان نشان داده‌اند.

 

وی رهبری امام راحل(ره) و حضور پرشور و شعور مردم در صحنه را از مهمترین دلایل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: مردم غیور ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌ها، حضوری حماسی و دشمن‌شکن دارند.

 

میرگلوبیات اظهار کرد: ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن اعلام وفاداری خود به نظام و ولایت فقیه پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی خواهند داد.

 

در این مراسم فرماندار، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.