استاندار مرکزی: مدون سازی برنامه های حوزه بانوان نیازمند ارائه ساز و کارهای ویژه است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری پانا، محمدحسین مقیمی در دیدار با اعضاء تشکل های غیردولتی بانوان استان مرکزی، افزود: معضلات و مشکلات موجود در حوزه بانوان نباید تنها در سطح بیان کردن آنها متوقف شود، بلکه باید بتوان همزمان با بیان این مشکلات و معضلات، راهکارهای رفع آنها را نیز ارائه کرد تا از بروز و شیوع مجدد آنها جلوگیری شود.

وی ادامه داد: برای رفع مشکلات حوزه بانوان، باید بتوان به تناسب مشکلات موجود، راهکارهای مناسب و سنجیده طراحی کرده و ارائه نمود تا از این طریق بتوان گام های ویژه و اساسی در خصوص رفع مشکلات و معضلات این حوزه برداشت.

استاندار مرکزی اظهار داشت: یکی از راهکارهای مهم فعال تر شدن جلسات و کارگروه های حوزه بانوان، ریشه یابی مشکلات و معضلات این حوزه است، تا بتوان پس از مطرح شدن، راهکارهای اساسی و مناسب در خصوص این مشکلات را ارائه کرده و از مهمتر به دنبال اجرایی شدن این راهکارها باشیم.

مقیمی تصریح کرد: ارائه آموزش های تخصصی به بانوان جامعه می تواند، در کاهش معضلات و مشکلات این حوزه کمک های بسیاری نماید و از بازگشت مجدد این مشکلات به جامعه جلوگیری کند.

وی بیان داشت: کمبود امکانات تخصصی ویژه بانوان یکی از معضلات اساسی در این خصوص است که باید با تلاش های ویژه برای رفع این کمبودها، اقدامات اساسی را انجام داد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.