ساخت و راه‌اندازی بیمارستان در دستور کار دانشگاه آزاد اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، طی مراسمی که با حضور علیرضا نظام آبادی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اراک و دبیر هیئت امنای استان مرکزی، معاونین اداری و مالی و سما، و رئیس دانشکده علوم انسانی و مدیران گروه‌های آموزشی در دانشکده علوم انسانی برگزار شد، حسین حاجیان به عنوان معاون آموزشی و دانشجویی دانشکده علوم انسانی واحد اراک معرفی شد.

 

براساس این گزارش، نظام آبادی در این نشست گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یادگار امام راحل است و ما مفتخریم که در استانی زندگی
می کنیم که زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) است.

 

وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی خانواده‌ای بزرگ است که با ژرف‌اندیشی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و تلاش و همت دکتر جاسبی و طی فراز و نشیب‌های فراوان به ثمر رسید.

 

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی افزود: باید با مطالعه، بسترسازی و به کارگیری تمام پتانسیل‌ها و قابلیت‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی اراک، در راستای ارتقای کیفیت آموزش و پژوهش، توسعه تحصیلات تکمیلی، اخذ رشته‌های جدید و کاربردی گام برداریم.

 

نظام‌آبادی با بیان اینکه با بردباری و سعه‌صدر می‌توان موانع و مشکلات را برطرف کرد افزود: با رویکردی جدید و آینده‌نگری، نگاه منطقی و همدلی و استفاده از نظرات و پیشنهادات سازنده، آن چه که شایسته دانشگاه آزاد اسلامی اراک است، تحقق بخشیم.

 

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی تشکیل کمیته جذب دانشجو و ساخت و راه‌اندازی بیمارستان را از جمله برنامه‌های پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی اراک ذکر کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی اراک مهد پرورش نیروی انسانی متعهد، متخصص و توانمند برای غرب کشور بوده است و امید است با تلاش و پشتکار و افزایش کیفیت، بکوشیم که رتبه دانشگاه آزاد اسلامی اراک به رتبه جامع الف ارتقا یافته و این دانشگاه به جایگاه واقعی و شایسته خود دست یابد.

 

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اراک، حسین حاجیان را دارای تجربه و سوابق کاری مفید دانست و ابراز امیدواری کرد که دانشکده علوم انسانی با بهره‌مندی از توانمندی‌های وی، پویاتر و فعال‌تر از قبل شود و موجبات پیشرفت بیش از پیش دانشکده علوم انسانی فراهم شود.

 

محمدعلی کرامتی معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی اراک نیز با اشاره به تغییرات جدید در دانشگاه آزاد اسلامی و حضور میرزاده به عنوان ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دکتر میرزاده یکی از چهره‌های برجسته علمی کشور است و ابراز امیدواری کرد که شاهد دوره پایداری دانشگاه آزاد اسلامی باشیم و تغییر و تحولات موجب رشد و بالندگی دانشگاه آزاد اسلامی شود.

 

در این مراسم حسین حاجیان به عنوان معاون آموزشی و دانشجویی دانشکده علوم انسانی واحد اراک معرفی شد.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.