گشایش نمایشگاه «همه واقف باشیم» در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام عباسیان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ظهر امروز نهم دی همزمان با اولین روز از هفته وقف در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه همه واقف باشیم در راستای معرفی دستاوردهای اوقاف طی سالیان اخیر و با هدف ترویج فرهنگ و سنت حسنه وقف دایر شده است.

وی بیان کرد: وقف سنت حسنه الهی است و ترویج آن در بین آحاد جامعه نیازمند تبلیغ و اطلاع‌رسانی خواهد بود و در این نمایشگاه سعی شده تا با ارائه دستاوردهای وقف و معرفی آثار و برکات آن به جامعه زمینه ترویج و توسعه این سنت حسنه را فراهم کنیم.

حجت‌الاسلام عباسیان ادامه داد: نمایشگاه همه واقف باشیم در قالب غرفه‌های مختلف پوستر، عکس، بروشور و … در آشنایی بازدیدکنندگان با فرهنگ وقف‌، تبیلغ و ترویج فرهنگ وقف‌، معرفی عملکرد و دستاوردهای اوقاف استان، معرفی موقوفات جدید، پاسخ به سوالات مربوط به شرایط و چگونگی وقف‌ با حضور کارشناسان دینی، معرفی آثار و برکات وقف، صندوق راسخون و… دایر شده است.

وی تصریح کرد: همچنین این نمایشگاه‌ها در طول ایام هفته وقف در سطح بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان نیز جهت بازدید علاقه‌مندان دایر خواهد بود.

مدیر کل اداره اوقاف استان افزود: نمایشگاه همه واقف باشیم از امروز، ۹ دی در جواز آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) و آمنه خاتون(س) اراک گشایش یافته و تا پایان هفته وقف جهت بازدید علاقه‌مندان دایر است.

یادآور می‌شود، از نهم تا پانزدهم دی‌ماه به نام هفته وقف نامگذاری شده است و در این ایام برنامه‌های مختنوعی با شعار همه واقف باشیم در سطح استان اجرایی می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.