مقیمی: مردم محور برگزاری جشن های دهه فجرند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، ˈمحمد حسین مقیمیˈ عصر شنبه در نشست ستاد برگزاری دهه فجر افزود: همه ما باید تلاش کنیم که اهداف و آرمان های معمار کبیر انقلاب را با زبانی شیوا و هنری به اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان انتقال دهیم.

استاندار استان مرکزی عنوان کرد: دهه فجر یادآور روزهای حماسه و انقلاب است و باید در هر چه باشکوه برگزار کردن یوم الله دهه فجر از تمام ظرفیت ها و امکانات بهره ببریم.

وی موج بیداری اسلامی را نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: امروز به برکت قرآن، وجود رهبر عزیز انقلاب اسلامی و ایمان راسخ مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار، ایران اسلامی چشم و چراغ جهانیان است و عزت و اقتدار کشورمان ترس در دل استکبار انداخته است.

مقیمی در ادامه بیان کرد:دهه فجر سالروز تولد انقلاب اسلامی ملت ایران است و از آنجا که عظمت و هویت ما در پرتو این رویداد مهم به دست آمده باید به عالی ترین و باشکوه ترین شکل ممکن برگزار شود.

وی اظهار کرد: ۲۲ بهمن نقطه عطف تاریخ ملت ایران است که طی آن حکومت دو هزار و ۵۰۰ ساله حاکمیت شاهان و طاغوت های نامشروع، با نثار خون مردم، جای خود را به جمهوری اسلامی داد.

مقیمی خاطرنشان کرد: دهه فجر همچنان که دهه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است باید دهه احیای ارزش ها نیز باشد و برای رسیدن به این هدف باید تمام دستگاه های مسوول با برنامه های مدون و مطالعه شده در برگزاری این دهه مشارکت کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.