خطبه های نماز جمعه دیروز خمین

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری تسنیم از اراک، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های این هفته نامه جمعه خمین با اشاره به اقدامات سران فتنه در سال۸۸ اظهار کرد: اهالی فتنه توهین هتاکی را به انجا رساندند که در ۱۳آبان، روزقدس شعارهایی خلاف تدابیر و آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی سردادند و در اهانتی آشکار روز عاشورا به ساحت امام حسین(ع) و عزاداران امام(ع) جسارت کردند.

وی افزود: سران فتنه با زیرپا گذاشتن عقاید و اصول اسلامی و قانون اساسی با دشمنان همصدا شدند بگونه ای که بهاییان، همجنس بازان و سایر فرقه های انحرافی و ضاله به حمایت آنها پرداختند.

امام جمعه خمین به حضور پرشور مردم در ۹دی اشاره کرد و گفت: در حالی که سران فتنه ۸۸ قانون را زیرپا گذاشتند و با دشمنان همراه بودند، مردم بابصیرت و ولایتمدار با پیروی از مقام معظم رهبری دشمنان داخلی و خارجی را تادیب و مشت محکمی بر تمام یاوه گویی انها زدند.

حسینی به ضرورت جایگاه وقف اشاره و تصریح کرد: یکى از بارزترین مصداق هاى تزکیه، صدقه است و کاملترین مصداق صدقه، وقف است که به واسطه آن ، اصل مال انسان ثابت مى ماند و فرع و منافع آن نیز با دوام و ثباتِ آن اصل ، جریان خواهد داشت و هیچ صدقه اى چون وقف چنین مزیّتى جاودانه ندارد.

وی افزود: بهترین چیزى که انسان ، پس از خود بر جاى مى گذارد، سه چیز است : فرزند نیکوکارى که برایش ‍ آمرزش طلبد؛ روشى نیک که مردم از آن پیروى کنند؛ و صدقه اى که پس از او جارى باشد.

حسینی افزود: یکی از مهم ترین تمهیدات دین اسلام در راستای دور اندیشی و تامین آینده مسلمین و فرزندان ایشان پایه ریزی سنت حسنه وقف است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.