تولید ۲۴۰۰ تن آسفالت در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری تسنیم از اراک، سید احمد میرمحمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق اساسنامه، یکی از اصلی ترین وظایف سازمان خدمات موتوری تولید آسفالت و مصالح کوهی است که در اجرای پروژه های عمرانی از آنها استفاده می شوند.

وی افزود: پرسنل سازمان خدمات موتوری شهرداری اراک در راستای خدمت رسانی به شهر و شهروندان و همچنین آبادانی سطح شهر اراک با تلاش و جدیت خود، اقدام به تولید و پخش ۲۴۰۰ تن آسفالت توسط دستگاه های فینیشر و اکیپ های دستی کرده اند که امید است در ماه های آینده این مهم افزایش پیدا کند.

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اراک تصریح کرد: یکی از الزامات اجرای پروژه‌های توسعه، تعریض و به‌سازی خیابان‌ها و معابر شهر اراک اجرای آسفالت به همراه زیرسازی است.

میرمحمدی گفت: تولید مصالح کوهی را یکی دیگر از مهم ترین اقدامات سازمان است که با تناژی بالغ بر ۸۸۰۰ تن همراه بوده است.

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اراک افزود: امید است تا با تلاش همکاران در مجموعه سازمان بتوانیم گامی هر چند کوچک در راستای آبادنی کلان شهر اراک و همچنین جلب رضایت شهروندان برداریم.

میر محمدی تصریح کرد: سازمان خدمات موتوری شهرداری اراک با هماهنگی مدیران مناطق سه گانه شهرداری، اقدام به خدمات رسانی متعددی در روزهای زمستان کرده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.