بیانیه سازمان بسیج مهندسین در محکومیت اقدام تروریستی به خط لوله ایران – عراق

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری پانا، در این بیانیه آمده است: بی شگ نقش بی بدیل خادمین و مهندسین خدوم ایرانی در پیشبرد اهداف و ماموریت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون غیرقابل انکار است.

بار دیگر جوانان و متخصصان ایرانی در سرزمین ارباب بی کفنشان در آستانه اربعین حضرت سید الشهدا(ع) با خون پاک خو د بیعتی دوباره کردند.

استکبار و ایادی پست و مزدوران دست نشانده آنها می خواهند با انجام چنین اعمال وحشیانه در ادامه ترورهای خونین و ننگین خود در منطقه و هدف قرار دادن منافع جمهوری اسلامی ایران که از جمله آن می توان به حمله تروریستی به سفارت ایران در بیروت و ایجاد این دست ناامنی ها، شرایط را برای ورود و نفوذ اقتصادی و سیاسی ایران در کشورهای دوست و همسایه سخت و ناهموار کنند. ولی بدانند که کور خوانده اند همانطور که پوزه کثیفشان در قضیه حمله به عراق و افغانستان به خاک مالیده شد به مدد الهی این بار نفوذ و رشد روابط ایران با کشورهای دوست و همسایه بیش از پیش گسترش خواهد یافت؛ ان شاالله.

و از دیگر اهداف شوم این جنایتکاران در آستانه بزرگداشت اربعین حسینی ناامن کردن فضای موجود برای زائران اباعبدالله(ع) است، ولی بدانند که شیعیان اباعبدالله(ع) اهل کوفه نیستند که با این نیرنگ ها پشت مولای خود را خالی کنند.

سازمان بسیج مهندسین سپاه روح الله استان مرکزی ضمن تسلیت به مناسبت ترور خونین مهندسان خط لوله ایران- عراق؛ علو درجات را برای این شهدا از درگاه الهی مسئلت دارد و چنین جنایات کورکورانه و ددمنشانه را به شدت محکوم می نماید.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.