برگزاری دوره آموزشی آشنایی با کتاب نهج‌البلاغه در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، پیمان عین‌القضاتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این دوره آموزشی به منظور تعمیق آگاهی نسل جوان با اهل بیت(ع) و اندیشه‌های ژرف مولی‌الموحدین حضرت امیرالمومنین(ع) و بهره‌مندی از کتاب گران‌سنگ نهج‌البلاغه در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: دوره آموزشی آشنایی با کتاب نهج‌البلاغه با عنوان نردبان آسمان ویژه دانشگاهیان، طلاب و معلمان قرآنی و علاقه‌مندان به همت این موسسه برگزار شده است.

مسئول موسسه قرآن و عترت اصحاب ‌الثقلین اراک گفت: این دوره از ۱۵ آذر ماه شروع شده و تا خرداد سال آینده به صورت هفتگی در دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

عین‌القضاتی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را آشنایی هر چه بیشتر آحاد جامعه به‌ ویژه جوانان با معارف و حکمت‌های انسان‌ساز قرآن ناطق و نهج‌البلاغه اعلام کرد و ادامه داد: نهج‌البلاغه کتاب درس، حکمت، عبرت و راهنماى زندگى سعادتمندانه انسان است که آشنایی با آن نجات دهنده بشریت خواهد بود.

وی با اشاره به جایگاه کتاب عظیم‌الشان نهج‌البلاغه اظهار داشت: جایگاه نهج‌البلاغه و معارف بلند آن امری است که بر مسلمانان پوشیده نیست، امام راحل و مقام معظم رهبری هم در فرازهای مختلفی بر لزوم آشنایی بیشتر جامعه با مفاهیم این کتاب ارزشمند تاکید داشته‌اند و این در حالی است که جامعه ما از معارف نهج‌البلاغه دور مانده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.