خطبه های اولین نماز جمعه شهر اراک در سال ۹۲

امام جمعه موقت اراک با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حماسه سیاسی واقتصادی گفت: گزینش آگاهانه کاندیدای ریاست جمهوری از سوی مردم خلق حماسه ای سیاسی است.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی پور در خطبه های نمازجمعه در مصلای اراک افزود: گزینش هوشمندانه بهترین کاندیدا و توجه به  تعهد، شجاع بودن و پیروی محض از ولایت فقیه از جمله ویژگیهایی است که از هم اینک مردم باید در انتخاب خود لحاظ کنند.

وی یازدهمین اتخابات ریاست جمهوری را اتفاقی بزرگ در تاریخ این نظام دانست و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در سخنانی در مشهد مقدس فرمودند انتخاب ریاست جمهور آبروی نظام است چراکه انتخاب مدیران کشور به انتخاب ریاست جمهوری وابسته  است.

حجت الاسلام حسینی پور با تاکید بر اینکه مردم در این آزمون هم حماسه ای عظیم خلق می کنند تصریح کرد: موقعیت نظام جمهوری اسلامی در جهان هم اکنون در جایگاهی ویژه قرار گرفته و این مهم از ولایت فقیه، ایمان و اعتقاد مردم مومن حاصل شده است.

امام جمعه موقت اراک در ادامه بی اثر کردن تحریمها را مهمترین دستاورد نظام در سال گذشته برشمرد و گفت:  بی اثر کردن دسیسه های سیاسی و اقتصادی دشمنان، بزرگترین دستاورد سال ۹۱ نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی اضافه کرد: دشمنان با ترفندها و ابزارهای مختلف مانند جنگ نرم و جنگ اقتصادی قصد داشتند ایران را منزوی کنند که ناکام ماندند.

حجت الاسلام حسینی پور خاطرنشان کرد: مردم بصیر ایران اسلامی با وجود مشکلات اقتصادی، با بصیرت و دشمن شناسی در صحنه دفاع از ارزش های نظام ایستادند و قاطعانه از ولایت فقیه و آرمان های انقلاب حمایت کردند.

وی بیان کرد: به برکت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری امروز نظام اسلامی ایران در جهان عزت والایی یافته و حتی مدعیان قدرت نیز از جایگاه کنونی ایران هراس دارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.