فعالیت ۵۶۰ هزار خط تلفن ثابت در مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری تسنیم از اراک، مسعود مشیدی در دیدار با اعضای شورای اسلامی و دهیاران شهرستان زرندیه با اشاره به میزان خطوط تلفن ثابت فعال در سطح استان مرکزی اظهار کرد: در حال حاضر ۵۶۰ هزار تلفن ثابت در سطح استان مرکزی فعال بود که از این میزان خطوط ۴۰ هزار خط همراه با سرویس اینترنت پرسرعت به متقاضیان واگذار شده است.

وی افزود: ارتقای خدمات مناسب و با کیفیت یکی از اهداف مهم این شرکت بوده که این مهم در این شرکت با جدیت پیگیری شده تا این خدمات با مطلوب ترین شرایط در اختیار مشترکان و متقاضیان خدمات شرکت مخابرات ارائه شود.

مشیدی تصریح کرد: امروز می توان عملکرد اجرایی شرکت مخابرات را برپایه کارها و فعالیت های کمی و کیفی خدمات ارائه شده به مشترکان و متقاضیان براساس کارهای صورت گرفته و زیرساختهای فراهم شده در حوزه ارتباطی ارزیابی کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان مرکزی با اشاره به ضریب نفوذ ۳۸درصدی تلفن ثابت در سطح استان مرکزی گفت: ضریب نفوذ تلفن ثابت در این استان نسبت به میانگین کلی سطح کل کشور ۲درصد بیشتر بوده و با ۳۸ درصد بستری مناسب برای توسعه خدمات اینترنتی است.

مشیدی افزود: به منظور استفاده بیشتر و بهتر و رضایت مندی بیش از پیش مشترکان از خدمات ارائه شده از سوی شرکت مخابرات استان مرکزی، پوشش بیشتر مناطق استان به خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) در دستورکار قرار گرفته است.

وی از پوشش صددرصدی روستاهای بالای ۲۰خانوار در سطح استان مرکزی خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر و با تلاش شبانه روزی شرکت مخابرات استان مرکزی، تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان مرکزی از تلفن ثابت برخوردار هستند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.