برگزاری نخستین جشنواره استانی «خط گلزار» در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، مجید جدیدی معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان در راستای حمایت از هنرهای اصیل ایرانی اسلامی و به‌مناسبت هفته وحدت، نخستین جشنواره استانی نگارگری، تذهیب و گل و مرغ را با رویکرد خط گلزار برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد:  این جشنواره با موضوع پیامبر اکرم (ص) و اولویت‌های طراحی خلاقانه با توجه به موضوع با حفظ اصالت‌های هنری تذهیب، رنگ گذاری و استفاده صحیح از طلا، پرداز و قلم‌گیری و پاسپارتو و قاب مناسب در اراک برگزار خواهد شد.

جدیدی ادامه داد: این جشنواره در روز ۲۸ دی‌ماه سال‌جاری همزمان با سالروز میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) در اراک برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول ابراز کرد: هنرمندان تا روز شنبه ۲۱ دیماه امسال فرصت ارسال اثر و حضور در این جشنواره را دارند و هنر هنرمند حداکثر تا ۳ اثر میتواند به این جشنواره ارسال نماید،

یادآور می‌شود، علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره آثار خود را از طریق پست به حوزه هنری استان مرکزی واقع در اراک خیابان قائم مقام فراهانی، حوزه هنری استان مرکزی، واحد هنرهای تجسمی، کدپستی ۳۸۱۷۷۱۳۳۱۱ ارسال نمایند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.