استاندار در نشست مشترک با مسئولین شهرستان فراهان

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، محمد حسین مقیمی بعد از ظهر پنج شنبه با بیان این مطلب در نشست مشترک با مسئولین شهرستان فراهان افزود: مسئولین نباید با وعده انجام کارهایی که توان انجام کار آنرا ندارند مردم را نسبت به دولت و نظام بدبین کنند.

وی با اشاره به عقب ماندگی های موجود در شهرستان ها و ضرورت جبران این عقب ماندگی ها گفت: امروز چشم امید مردم ولایت مدار به فعالیت ها و توسعه های بخش های مختلف از سوی مسوولان نظام دوخته شده و در این راستا مسوولان باید وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

مقیمی با اشاره به ظرفیت های بخش کشاورزی موجود در شهرستان فراهان گفت: باید با برنامه ریزی دقیق در امر تولید بهترین استفاده را از این ظرفیت ها برد.

ضرورت تسریع در پروژه های نیمه تمام

استاندار استان مرکزی همچنین با تاکید بر ضرورت تسریع در تکمیل طرح های نیمه تمام از جمله بیمارستان شهرستان فراهان گفت:  حل مشکلات بهداشت و درمان، استقرار ادارات دولتی، ارائه تسهیلات بانکی برای توسعه اشتغال و حل مشکلات کشاورزی از اولویت های کاری در شهرستان فراهان است.

امام جمعه شهرستان فراهان نیز در این نشست خواستار عدم اخذ تصمیمات شتاب زده در دولت تدبیر و امید شد و گفت: اخذ تصمیمات شتاب زده و کوتاه مدت راه حل مشکلات نیست.

حجت الاسلام علی درستکار افزود: دولت باید با تدبیر و اندیشه عقلانی بستر رفع چالشها و رشد توسعه را در کشور فراهم کند.

توفیقات در سایه همدلی به دست می آید

وی تاکید کرد: استان مرکزی برای برون رفت از چالشهای فرارو نیازمند کمی همدلی بوده و اقدامات جزیره های دستگاه های اجرایی باری از دوش استان برنمی دارد.

امام جمعه فراهان با بیان این که خدمت توام با اندیشه موجبات رشد و بالندگی استان مرکزی و شهرستان فراهان می شود افزود: مشورت با صاحبان تولید در بخهای مختلف کشاورزی و صنعتی بستر گشای حل مشکلات است.

وی با با بیان اینکه فراهان استعدادهای زیادی برای توسعه دارد از استاندار و مسئولین خواست به این امر توجه کنند.

استقرار نیافتن نمایندگی دستگاههای اجرایی در فراهان

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست استقرار نیافتن نمایندگی دستگاه های اجرایی در شهرستان فراهان را یک چالش اساسی فراروی اهالی این شهرستان عنوان کرد و گفت: عدم ایجاد زیرساختهای اداری قبل از تبدیل فراهان به شهرستان مسئولین این شهرستان را با مشکلات بسیاری روبرو کرده است.

عباس صلاحی ادامه داد: توجه به حوزه بهداشت و درمان و تامین نیاز مردم در این حوزه از خواسته های به حق مردم فراهان است و دولتمردان باید توجه ویژه بدان کنند.

وی افزود: تکمیل بیمارستان فراهان یکی از خواسته های این مردم است چرا که در حال حاضر عدم وجود بیمارستان و مرکز درمانی مجهز باعث می شود تا مردم این شهرستان برای برخورداری از نیازهای بهداشتی و درمانی به شهر اراک مراجعه کرده و متحمل هزینه های بسیار شوند.

رفع مشکل آب کشاورزی خنجین در دستور کار

استاندار استان مرکزی در ادامه سفر خود به شهرستان فراهان به خنجین از شهرهای فراهان رفت.

وی در جمع مردم خنجین با بیان اینکه، منطقه خنجین دارای ظرفیت های زیاد در زمینه دامپروری و کشاورزی برای توسعه است رفع مشکل آب کشاورزی این منطقه را که خواست آنان است را در دستور کار دانست و گفت: باید به بهترین نحو راه توسعه استعدادهای شهرستان ها را فراهم کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.