استاندار مرکزی: محدودیت منابع مالی سرمایه‌گذاری در استان را به چالش کشیده است

به گزارش مرکزی دیلی، محمدحسین مقیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، اظهار داشت: همه کشور استان مرکزی را به دلیل سابقه صنعتی بالا به عنوان یک استان صنعتی می‌شناسند و علاقمند به سرمایه‌گذاری در این استان هستند.

وی با اشاره به اینکه شناخت نسبت به صنعت در استان بالاست و نیروهای متخصص بسیاری در این حوزه مشغول به فعالیت هستند افزود: تمام تلاش ما این است که علاوه بر رشد صنعت استان، سرمایه‌گذاران علاقمند را نیز جذب کنیم و  شرایط را برای سرمایه‌گذاری فراهم کرده و کمک کنیم تا در زمان معقول کار و درخواست آنها به نتیجه برسد.

مقیمی تصریح کرد: رسیدگی معقول و به موقع به خواسته متقاضیان برای سرمایه‌گذاری کمک خواهد کرد که قیمت تمام شده برای آنان قابل رقابت باشد. در حال حاضر زرندیه و ساوه به دلیل نزدیکی به تهران سرمایه‌گذاران بسیاری را به خود جذب می‌کنند، البته علاقه به سرمایه‌گذاری در تمامی شهرستان‌ها وجود دارد و باید زیرساخت و شرایط لازم در این حوزه فراهم شود.

وی با بیان اینکه “کمبود منابع مالی در استان محدودیت‌هایی را برای ما بوجود آورده است” اضافه کرد: این محدودیت روال کاری سرمایه‌گذاران را با مشکل مواجه کرده است. برخی مناطق استان باید از نظر امکانات رفاهی مانند آب، برق و گاز تامین شوند چراکه زمانی که سرمایه‌گذار از امکانات این مناطق اطمینان حاصل کند قطعا کارش را آغاز خواهد کرد.

استاندار مرکزی ادامه داد: در حال حاضر موردی نداریم که تقاضای سرمایه‌گذاران به انجام نرسیده باشد و یا از دست رفته باشد. مدیران استان نیز سعی دارند که با علاقمندی کار را پیش ببرند تا سرمایه‌گذاران از دست نروند. علاوه بر این سعی بر این است که نظرات کارشناسی در اختیار سرمایه‌گذاران قرار داده شود که مبادا به دلیل دریافت اطلاعات ناصحیح از افراد غیر متخصص سرمایه‌گذاری غلطی صورت گیرد.

مقیمی افزود: تلاش ما بر این است که به صورت شفاف و روشن سرمایه‌گذاران را در جریان شرایط استان قرار دهیم و آنها را برای سرمایه گذاری کمک و جذب کنیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.