عضویت بیش از ۵۰۰ نخبه در جامعه نخبگان استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، عزیزالله عطاپور در حاشیه اولین نشست گفتمان نخبگان استان مرکزی به خبرنگار مهر گفت: اولین تشکل نخبگان استان مرکزی در سال ۸۶ تاسیس شد و توانست با جذب افراد تحصیل کرده و نخبه در بخشهای مختلف اساتید دانشگاه ها، دانشجویان و… مجموعه ای از نخبگان را گرد هم آورد.

وی با بیان این که بیش از ۸۰ درصد اعضا جامعه نخبگان استان مرکزی را افراد دارای تحصیلات کارشناسی ارشد به بالا تشکیل می دهند افزود: این اعضا در کمیته های مختلف فرهنگی، قرآنی، صنعتی، کارآفرینی، ورزش، هنر و دین ساماندهی شده اند.

قائم مقام جامعه نخبگان استان مرکزی در ادامه با اشاره به سرانه بالای نخبگان کشور گفت: ایران اسلامی تانسته در سایه حکومت دینی و هوش سرشار سرانه نخبگان خود را در مقایسه با جهان افزایش دهد.

عطاپور با اشاره به سرانه بالای کمی و کیفی نخبگان استان مرکزی گفت: ابرنخبگان ایران اسلامی در استان مرکزی زاده و پرورش یافته اند که این امر جایگاه استان مرکزی را در کشور ویژه کرده است.

وی از امام خمینی(ره) به عنوان بزرگترین نخبه سیاسی دنیا یاد کرد و گفت: امام راحل نخبه بزرگ سیاسی جهان بود که در خمین زاده شد و با پرورش صحیح توانست کمر دشمنان اسلام را در هم شکند.

قائم مقام جامعه نخبگان استان مرکزی در ادامه با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت های بالقوه نخبگان د راستان مرکزی گفت: امروز که دنیا پی به قدرت نخبگان ایران باید در درون کشور نیز با قدردانستن این ثروت های ارزشمند کشور را در مسیر رشد و تعالی رهنمون کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.