حرکت کاروان غم ویژه سالروز شهادت امام جواد (ع) در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، شرکت کنندگان در این مراسم معنوی و آئین عزاداری با حرکت در صف های منظم به سینه زنی و زنجیر زنی پرداختند.
شرکت کنندگان در این کاروان غم با قرائت زیارت نامه امام جواد (ع)، پخش کردن نذورات و حمل بیرق های سیاه، شهر اراک را غرق در عزا و ماتم کردند.
فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی و دیگر مسوولان شهرستان اراک در بین راه به جمع عزاداران پیوستند و با اقشار مختلف مردم در سوگ نهمین اختر تابناک امامت و ولایت همراه شدند.
همچنین مردم دیگر نقاط استان مرکزی از شب گذشته و امروز با حضور در مساجد، حسینه ها و تکایا در سوگ امام نهم به سینه زنی و عزاداری پرداختند.
عده ای از مردم خداجو و ولایتمدار شهر اراک نیز با توزیع شربت و شیرینی از عزاداران امام جواد (ع) پذیرایی کرده و ارادت خود به اهل بیت( ع ) را ابراز کردند.
جمعی از بانوان نیز در این کاروان حضور یافته و در سوگ شهادت سالار شهیدان و یاران باوفای آن حضرت به سوگواری پرداخته و اشک ماتم ریختند.
در این مراسم روحانیان و سخنرانان به بیان گوشه هایی از زندگی و نقش آن حضرت در زنده نگه داشتن اسلام و ادامه دادن راه حق و حقیقت پرداختند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.