شعبانی فرد قبل از رفتن پاسخگو باشد + سوالات کاربران از استاندار مرکزی

اول از مسئولین مرکزی دیلی متشکرم که برای رشد استان و شهر خوبمان اراک اینگونه تلاش می کنند.بعد هم امیدوارم سوالات من را از استاندار فعلی قبل از اینکه ایشان از استان بروند بپرسید و امیدوارم وی پاسخ این سوالات را بدهد…

  1. چرا اکثر مدیرانی که در دوره شما منصوب شده اند ، از معاون ، مشاور و اتاق فکر استاندار گرفته تا مدیران کل ادارات استان پیر و بازنشسته و اغلب غیر بومی هستند؟
  2. چرا مدیرانی که برای رفتن آنها از استان زمینه چینی و جو سازی فراوانی صورت گرفت اکثرا در بیرون از استان در سمت های بالاتر و بهتری بکار گیری شدند؟
  3. برآورد صادقانه خودتان را از وضعیت فعلی استان در موضوعات اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی با ذکر اینکه قبلا چطور بود و الان در پایان مدیریت شما چطور است بفرمایید…
  4. در میان نام اعضای اتاق فکر و منتسابان به شما چند درصد از نخبگان شناسنامه دار و ریشه دار استان در حوزه های فرهنگ ، اجتماع و سیاست وجود دارند؟ لطفا نام ببرید…
  5. در حالیکه اکثر سیاست گذاری کلان اجرایی استان در دست شما بوده است چرا در چند ساله گذشته شما تمایلی به پاسخگویی به افکار عمومی و حتی رسانه ها نداشته اید ؟
  6. نظر شما درباره مدیران چند شغله چیست؟ آیا شرعا و عرفا و قانونا نباید با اینگونه تخلف ها حتی اگر در بالاترین سمت های استان باشند طالاع رسانی و برخورد شود؟

پانوشت مرکزی دیلی :

  1. امیدواریم استاندار بعدی ضمانت هایی در اختیار مردم و افکار عمومی استان برای تکرار نشدن این اهمال ها و کج سلیقگی های سیاسی و مدیریتی قرار دهد.
  2. البته میتوان این توقع را داشت که تیم مدیریتی جدیدی استان به مردم گزارش دهد که در چه وضعیتی استان را تحویل گرفته است تا بعدا بشود درباره عملکردشان قضاوت کرد.
  3. کاربران علاقمند به پرسش از استاندار مرکزی می توانند سوالات خود را در قالب ارسال نظرات ثبت نمایند. نظراتی که شامل توهین ، تخریب و ادعاهای غیر قابل اثبات باشد تایید نخواهد شد.
  4. مرکزی دیلی بر اسا مرامنامه این پایگاه خبری خود را ملزم به انتشار نامه های وارده ، پیشنهادات ، نظرات و انتقادات سازنده و غیر تخریبی کاربران سایت و شهروندان استان می داند.
  5. مرکزی دیلی طبق رسالت اطلاع رسانی و مرامنامه این پایگاه خبری ، خود را در قبال انتشار پاسخ های وارده مسئول دانسته و می داند. از اینرو با کمال میل پاسخ های استانداری مرکزی در همین جایگاه درج خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

۱۱ دیدگاه

  1. محبت گفت:

    این جریان پتروشیمی و اون پاداش چهارصد و پنجاه میلیونی واقعیت داشته؟

  2. آشتیانی گفت:

    ایضا ایشان پاسخ دهند سرنوشت مصوبات استانی سفررئیس جمهور درآشتیان چه شد جاده راهجرد به آشتیان راایشان چه کردند مجتمع فرهنگی هنری علامه سیدجلال الدین آشتیان چه بلایی بسرش آمد وضعیت شهرداری آشتیان دردوره ایشان که کامل ورشکسته شد چه می شود وضعیت اشتغال و…..

  3. علی گفت:

    این بزرگوار تنها کاری که کرد استان را به جزایر جدا از هم تقسیم و هر شهرستان را به عنوان باج به [بعضی ها] در آن شهرستان سپرد، دلیل سکوت نماینده گان در مورد ناکارآمدی ایشان نیز همین بود به نظر من نخبه گان و اصحاب فرهنگ استان باید از نماینده گان خود دلیل این سکوت چندین ساله را پی گیری کنند. آنان باید به فکر منافع استان می بودند و نظارت جدّی و کارشناسانه ای را بر عملکرد استاندار اعمال می کردند که […]. ضمنا امیدوارم استنادار جدید با این روی کرد استان را اداره نکند.

  4. علی گفت:

    بازم که بازار تهمت ودروغ داغ است حداقل انصاف داشته باشید وقدر شناس زحماتشون باشید

  5. ضیافت گفت:

    از خدمات ایشان نسبت به شهرستان فراهان کمال تشکر را داریم

  6. همشهری گفت:

    خدمت برادران و خواهر گرامی شورای اسلامی کلانشهر اراک سلام علیکم
    بنده یک پیشنهادی دارم که در جای خود خیلی قابل تامل است و به نظرم باید در این خصوص در جلسه شورا بررسی لازم صورت گیرد و اقداماتی نیز انجام شود:
    از آنجائیکه حدود ۲۸۰ نفر از افراد تحصیل کرده و جوان و بعضا” پیر وارد عرصه رقابت انتخابات شورا شدند و بعضی از ایشان به دلیل تبلیعات کمرنگ (نداشتن پشتوانه مالی خوب) علی رغم قابلیتهای زیاد نتوانستند به ساختمان شورای شهر راه پیدا کنند که از جمله این افراد میتوان از آقایان:علی چگینی ،اکبر نوروزی،علیرضا طاهری ،محمد سلیمانی،عین اله شعبانی وو…. نام برد که هر کدام به نوعی صاحب نظر در امور شهری ، فرهنگی و مدیریتی میباشند از ایشان جهت همکاری در شهرداری و سازمانهای وابسته دعوت بعمل آورید و استفاده کنید چرا که بر اساس قسمهایی که در روز تحلیف خورده اید موظفید که !!!
    امید است با استعانت از خدای متعال از این مهم چشم نپوشید و شایسته سالاری را در شهرداری باب کنید.

  7. دوستدار طبيعت گفت:

    با سلام
    لطفا جناب آقای استاندار(شعبانی فرد) بفرمایند چگونه شد که استان مرکزی با این همه مشکلات زیست محیطی از جمله آلودگی هوا ، پذیرای حدود یک صد واحد صنعتی جدید الاحداث دز زمینه تغلیظ قیر، تولید ایزوگام و صنایع هم ردیف در شهرهای دلیجان ، کمیجان ، خمین و…… گردید در حالی که این گروه از صنایع چندین سالی است که در استانهای تهران قم اصفهان و همدان و البرز و… به دلیل پتانسیلّ بالای الودگی برای شان جواز تاسیس و مجوز زیست محیطی صادر نمیگردد و هجوم آنها را به این استان داشتیم ضمنا میزان اشتغال زایی هریک از این واحد ها از تعداد انگشتان دست هم تجاوز نمی کند ، تبعات پس از احداث این واحد ها را چه کسانی پاسخگو خواهند بود.

  8. دوستدار طبيعت گفت:

    ایشان بفرمایند چگونه شد که عوارض آلودگی شهر اراک بین شهرهای اراک- شازند و با کمال تعجب خنداب توزیع بایستی گردد

  1. مهر ۱۷, ۱۳۹۲

    […] دوستانی که مایل هستند سوالات خود را از استاندار محترم بپرسند ، با فرض اینکه شاید پاسخی از دستگاه های مسئول داده شود! می توانند در اینجا نظرات خود را درج نمایند:  شعبانی فرد قبل از رفتن پاسخگو باشد + سوالات کاربران از ا… […]

  2. مهر ۱۷, ۱۳۹۲

    […] دوستانی که مایل هستند سوالات خود را از استاندار محترم بپرسند ، با فرض اینکه شاید پاسخی از دستگاه های مسئول داده شود! می توانند در اینجا نظرات خود را درج نمایند:  شعبانی فرد قبل از رفتن پاسخگو باشد + سوالات کاربران از ا… […]

  3. مهر ۱۸, ۱۳۹۲

    […] دوستانی که مایل هستند سوالات خود را از استاندار محترم بپرسند ، با فرض اینکه شاید پاسخی از دستگاه های مسئول داده شود! می توانند در اینجا نظرات خود را درج نمایند:  شعبانی فرد قبل از رفتن پاسخگو باشد + سوالات کاربران از ا… […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.