اعزام ۱۴هزار دانش آموز استان مرکزی به اردوی راهیان نور

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری پانا، سرهنگ گلشن زاده در نشست خبری راهیان نور دانش آموزی استان مرکزی ابراز کرد: اردوی راهیان نور دانش آموزی استان مرکزی از ۱۳ مهر ماه جاری با هدف آشنایی نسل جدید با دوران دفاع مقدس آغاز می شود.

وی با بیان اینکه این اعزام ها تا بهمن ماه جاری ادامه خواهد داشت، افزود: در مرحله ی اول این اردو، ۳ هزار و ۶۵۴ نفر از برادران به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح  ا… استان مرکزی  با اشاره به اعزام ۳ هزار و ۲۴۸ نفر دیگر از برادران به این مناطق، اظهار داشت: اعزام ها دیگر گروه ها در تاریخ ۷ آبان ماه انجام می شود.

گلشن زاده ادامه داد: این گروه از برادران به مناطق عملیاتی غرب کشور شامل شلمچه، فتح المبین و شهدای هویزه اعزام می شوند.

وی افزود: اعزام گروه دوم از برادران نیز از ۲۱ آبان ماه لغایت ۱۹ همین ماه انجام می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح  ا… استان مرکزی با اشاره به اعزام خواهران به اردوی راهیان نور اظهار داشت: اعزام خواهران به این اردو از تاریخ ۲۲ آبان لغایت ۲۸ آذر ماه انجام می شود که حدود ۷هزار نفر به مناطق عملیاتی غرب اعزام می شوند.

سرهنگ گلشن زاده اردوی راهیان نور را تنها راه مقابله با هجمه ی فرهنگی دشمن دانست و عنوان کرد: سپاه روح ا…استان مرکزی برای اعزام اقشار مختلف مردم به اردوی راهیان نور تمامی امکانات را آماده کرده است.

وی با تاکید بر ایمن بودن وسائط نقلیه برای اردوی راهیان نور اظهار داشت: اردوی راهیان نور برای دانش آموزان به صورت کاملا اختیاری است و نمره ای برای این اعزام ها لحاظ نخواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: استقبال دانش آموزان از اردوی راهیان نور بی نظیر است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح  ا… استان مرکزی یادآور شد: تا کنون در سال جاری ۳ هزار نفر از اقشار مختلف مردم به اردوی راهیان نور اعزام شده اند.

گلشن زاده خاطرنشان ساخت: طی چند روز اخیر نیز ۵ اتوبوس حامل اساتید دانشگاه ها به متاطق عملیاتی غرب اعزام شده اند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.