عبارات احمدی نژاد در شأن ما نیست

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان در واکنش به پیام تسلیت رئیس جمهور به مناسبت درگذشت هوگو چاوز رئیس جمهور ونزوئلا اظهار داشت: این گونه عباراتی که آقای احمدی نژاد در خصوص رئیس جمهور ونزوئلا بکار بردند در شأن ما نیست.
به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از مشرق، حجت الاسلام قربانعلی دری نجف آبادی در گفتگو با مهر در واکنش به پیام تسلیت رئیس جمهور به مناسبت درگذشت هوگوچاوز رئیس جمهور ونزوئلا اظهار داشت: ما اگر می خواهیم از چاوز حمایت کنیم باید از مواضع ضد آمریکایی ، استقلال خواهی و خدمت گذاری وی حمایت کنیم.

دری نجف آبادی تصریح کرد:  گفتن مطالبی بیش از این بخصوص این گونه عباراتی که آقای احمدی نژاد در خصوص رئیس جمهور ونزوئلا بکار بردند در شأن ما نیست.

همچنین آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان نیز در واکنش به این پیام رئیس جمهور اظهار داشت: می شد یک پیام دیپلماتیک داد و وارد حوزه های اعتقادی نشد . همتای یک رئیس جمهور در یک کشور دیگر از دنیا رفته است و طبیعی است که رئیس جمهور ما نیز باید پیام تسلیت بدهد، اما بنده ورود در مباحث اعتقادی در این پیام را  درست نمی‌دانم.

عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه رئیس جمهور خودش می داند که این پیام در حوزه های دینی عکس المعمل دارد، گفت: از ایشان تقاضا می کنیم از مواضع چالش زا و تنش زا پرهیز کند .

آیت الله خاتمی بار دیگر تاکید کرد: رئیس جمهور حق دارد تسلیت بگوید، اما ورود در مباحثی که مورد اعتراض است مشکل زا خواهد بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.