صلاحی:سخنرانی روحانی حماسه ای دیگر در تاریخ انقلاب بود

به گزارش مرکزی دیلی، عباس صلاحی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رییس جمهوری مواضع ایران اسلامی را بسیار هوشمندانه و منطقی در سازمان ملل بیان کرد.
وی ادامه داد: رییس جمهور مواضع شفاف و درعین حال پرصلابت ایران اسلامی از جمله موضوع هسته ای را در اجلاس سران کشورها تبیین کرد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تاثیرگذاری وعمق سخنرانی دکتر روحانی در آینده ای نزدیک،موجب در هم شکستن تحریم ها و نیز تغییر مواضع غرب در تعاملات خود با ایران به ویژه درموضوع هسته ای خواهد شد.
صلاحی عنوان کرد: سخنان رییس جمهوردر سازمان ملل متحد توهمات و تهمت های ساخته شده علیه ایران را پاک کرد و چهره واقعی جمهوری اسلامی ایران را به مردم جهان نشان داد.
وی ادامه داد: امید است بیان شفاف مواضع و دیدارهای انجام شده در سفر رییس جمهور به نیویورک آغازی برای پایان دادن به روابط سردی که در حال حاضر بین ایران و برخی کشورها به واسطه تحریم‌های ناعادلانه ایجاد شده، باشد.
وی اظهار کرد: سخنرانی دکتر روحانی در دنیا انعکاس خوبی داشته و امید است در آینده نزدیک تعامل سازنده‌ای با کشورهای جهان برقرار شود.
وی در خصوص سخنرانی اوباما و تغییر لحن وی نیز گفت: اینکه لحن آمرانه سران کشورها در یک مجمع جهانی تغییر می‌کند نشان از اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی است.
وی، در خصوص دیدارهای رییس جمهور نیز اظهار کرد: سدی که در دیپلماسی و ایجاد ارتباط با سران و مسوولان سیاسی کشورها دیده می‌شد، به نوعی شکسته شده و دیدارهایی که تاکنون انجام شده نوید بخش ایجاد تعامل دوستانه با کشورها است.
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دیدار های رییس جمهوری با سران کشورهای عضو سازمان ملل نقطه شروعی برای ورود به مذاکرات هسته‌ای است و می‌تواند پیش زمینه‌ای برای پیشبرد اهداف هسته‌ای باشد تا با توجه به حق قانونی جمهوری اسلامی، تحریم ها به صورت مرحله‌ای لغو شوند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.