گزارشی از نشست هم اندیشی باشگاه شهرداری با ورزشی نویسان استان

به گزارشمنرکزی دیلی و به نقل از وقایع استان، روز چهارشنبه گذشته سالن جلسات شهرداری اراک میزبان نشست هم اندیشی دست اندرکاران باشگاه شهرداری با اهالی رسانه های استان مرکزی بود که البته بر خلاف سالهای گذشته از سوی خبرنگاران استان از نشست مطبوعاتی پیش فصل باشگاه شهرداری استقبال چندانی صورت نپذیرفت و تنها خبرنگاران ۵ رسانه نوشتاری استان در جلسه حضور داشتند.
اما در این جلسه، عزیزمحمدی مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک ضمن خوش آمدگویی به اصحاب رسانه، تعامل و همدلی را کلید موفقیت در فصل جاری دانست و افزود: می بایست همه ما چه در مجموعه باشگاه و چه در جــامعه رسانه ای استان همه هم و غممان معطوف به موفقیت باشگاه در فصل پیش رو باشد تا بتوانیم شرایط خوبی را درخور وضعیت نماینده استان رقم بزنیم.
وی ادامه داد: از رسانه ها و همینطور مردم و طرفداران فوتبال استان تقاضا داریم با نگاهی مثبت به مجموعه به حمایت از باشگاه شهرداری بپردازند و فعلا اجازه بدهند تا تیم کار خودش را بکند و بعد از شروع فصل آماده ایم تا در صورتی که ایرادی به چشم عزیزان آمد با انتقادهای به جایشان ما را از ایرادات کارمان مطلع سازند تا هر چه بهتر بتوانیم به فوتبال استان کمک کنیم.
مدیرعامل باشگاه شهرداری در ادامه خاطرنشان کرد: بیش از هر چیز در حال حاضر تلاش می کنیم تا تیم فوتبال شهرداری به دور از حاشیه ها به فعالیت خود ادامه بدهد تا بتواند به خوبی از آبروی فوتبال اراک دفاع کند و در همین راه و با مشاوره بجای اهالی فوتبال، بلافاصله بعد از روشن شدن تکلیف مدیریت باشگاه به سراغ آقای چاهی رفتیم تا ایشان که همواره در زمینه نظم و انضباط و همینطور مقابله با حواشی شهره خاص و عام هستند، به عنوان سرمربی در مجموعه ما فعالیت کنند و با هم برای موفقیت تلاش کنیم. در ادامه این نشست، احمد چاهی سرمربی با سابقه فوتبال اراک و سرمربی حال حاضر باشگاه شهرداری نیز با توجه به مدت زمان کوتاهی که از تمرینات تیمش گذشته است،شرایط تیم را نسبتا قابل قبول توصیف کرد و گفت:تمریناتمان را یک هفته است که آغاز کردیم و روز گذشته هم مسابقه ای با گهر درود داشتیم و تیممان مقابل این تیم لیگ یکی راضی کننده ظاهر شد و البته امیدواریم اوضاع بهتر شود. چاهی ادامه داد: با توجه به زمان اندکی که در اختیار داشتیم روند آماده سازی تیم آنطور که میخواستیم نبوده و نباید توقعات از تیم بالا باشد اما از همین آغاز کار میخواهیم تلاش کنیم تا از آبروی فوتبال اراک دفاع کنیم و در این بین اصحاب رسانه نیز نقش موثری دارند چرا که تیم جوانی داریم که بیش از همیشه به حمایت رسانه ها و مردم نیازمند است تا بتواند اراک را به جایگاه واقعیش در فوتبال برساند.
وی افزود: حتی ممکن است به واسطه زمان کم و در خلال تمرینات هفته گذشته بازیکنانی با شایستگی حضور در تیم، از عضویت در مجموعه به اشتباه و یا به واسطه فرصت کمی که در اختیار داشتیم منع شده باشند که از این طریق از همه افرادی که در تمرینات شرکت کرده اند تشکر می کنیم و امیدواریم انتخاب های درستی صورت گرفته باشد.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک در ادامه در ارتباط با قول مساعد برای صعود به لیگ یک نیز افزود:هیچ موقع قول نمی دهم که چنین کاری را می کنم و با توجه به زمان اندک پیش فصل کار سختی در این زمینه خواهیم داشت اما تلاش خواهیم کرد تا تمام توانمان را به کار ببندیم و بهترین نتایج را بگیریم و نسبت به صعود نیز ناامید نیستیم.
چاهی در ارتباط با مسائل حاشیه ای نیز اضافه کرد: در طی سالیان گذشته فوتبال اراک از نظر مسائل حاشیه ای مشکلات زیادی داشته است اما امسال در تیم ما چنین وضعیتی حاکم نخواهد بود و من به جای اینکه قول صعود بدهم قول می دهم تا تیمی را روانه مسابقات کنم که بدون هیچ مشکل حاشیه ای برای موفقیت فوتبال اراک با تمام توان خود بجنگد.
سرمربی سابق تیم فوتبال هپکو اراک در ارتباط با همدلی مورد نیاز در فصل جاری نیز خاطر نشان کرد: متاسفانه از بدو پذیرش مسئولیت از سوی من، این انتخاب به مذاق عده ای خوش نیامده و پشت سر من حرفهایی را راه انداخته اند اما من به سمت آنها نیز دست همدلی دراز می کنم و از آنها میخواهم در فصل جاری با ما باشند و به تیم کمک کنند و اگر واقعا توان اداره تیم را دارند در فصل بعد عنان کار را در دست بگیرند و فوتبال اراک را به موفقیت برسانند.
چاهی همچنین در پایان از خبرنگاران و همینطور مربیان فوتبال استان درخواست کرد تا در فصل جاری ایراداتی که در مجموعه می بینند را به هر طریقی که ممکن است با کادر فنی شهرداری در میان بگذارند و حتی از مربیان استان خواست تا در صورت امکان بازیهای تیم را از نزدیک ببینند و اگر از لحاظ فنی نیز نکته خاصی به نظرشان رسید به اطلاع وی برسانند تا شرایط برای کسب نتایج بهتر فراهم شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.