برگزاری ۳ مجمع انتخابی در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، سعید ملکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو مجمع امروز با حضور روسای فدراسیون‌های دوچرخه‌سواری و تکواندو در سالن پیامبر اعظم (ص) اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

وی تصریح کرد: دو نفر برای ریاست هیئت دوچرخه‌سواری و دو نفر برای هیئت تکواندو کاندیدا شده بودند و مجامع انتخابی در کمال صحت برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: مجمع انتخابی هیئت پزشکی ورزشی نیز هفته جاری برگزار خواهد شد که پنج نفر نیز برای ریاست این هیئت درخواست و مدارک خود را تحویل داد‌ند.

ملکی خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام قبلی این اداره کل قصد دارد تمام مجامع انتخابی خود را با حضور روسای فدراسیون‌ها برگزار کند، به همین دلیل از فدارسیون‌ها خواستیم‌ از اعزام نایب رئیس و یا نماینده خود به مجامع انتخابی استان خودداری کنند.

وی با اشاره به درخشش ورزشکاران استان در مسابقات مختلف کشوری و بین‌المللی گفت: تابستان امسال شاهد برگزاری مسابقات متعدد ملی و بین‌المللی بودیم که با درخشش ورزشکاران استان در رشته‌های مختلف همراه بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: درخشش ورزشکاران استان در مسابقات کاراته ترکیه، دو و میدانی کشور، والیبال جهانی و اسکواش قهرمانی کشور از افتخارات امسال ورزش این استان به شمار می‌رود.

ملکی افزود: روز گذشته نیز شاهد برگزاری مسابقات شطرنج، کلاس مربیگری پاراگلایدر، داوری فوتسال، کونگ‌فو و دارت بودیم که نشان از رونق فعالیت‌های ورزشی در هیئت‌های استان دارد.

وی از برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری باشگاهی استان خبر داد و گفت: این مسابقات طی روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ شهریورماه با همکاری فرمانداری کمیجان و هیئت دوچرخه‌سواری در رده سنی جوانان برگزار می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.