روابط عمومی پل ارتباطی میان شهروندان و سازمان ها

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری پانا، مرادعلی عباسی در حاشیه دیدار با روابط عمومی سازمان‌ های تابعه شهرداری اراک افزود: روابط عمومی ها از ارکان مهم هر سازمانی می ‌باشند که با ارایه آمار و عملکرد سازمان خود و آموزش ‌های لازم درون سازمانی میزان کارآیی سازمان را افزایش تا در کنار آن بتوانند هزینه ‌های وارده به سازمان ‌ها را کاهش دهند.

وی ابراز داشت: انجام فعالیت‌ های اداری در راستای راه و رضای خداوند متعال می باشد و اگر کارمندان و مسؤولان بتوانند در این راه ارزشمند قدم بردارند بسیاری از مشکلات و خستگی ‌های اداری موجود که نهایتا راندمان کاری را کاهش خواهد داد از بین خواهد رفت.

در ادامه سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اراک گفت: روابط‌ عمومی ‌ها در انجام وظایف اصلی خود که اطلاع‌ رسانی به مردم و آگاه‌ نمودن آن ‌ها از حقوق شهروندی است کمی کوتاهی می‌ کنند و این به معنای فاصله گرفتن از وظیفه ذاتی روابط عمومی می ‌باشد.

میلادی بیان کرد: می ‌توان با اتخاذ راه‌کارهای مناسب و کم‌ هزینه شهروندان را در کنار شهرداری قرار داد و در نهایت عمران و آبادی شهر و رضایتمندی آنان را حاصل نمود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.