راهیابی آثار هنرمندان استان مرکزی به جشنواره سراسری عکس «رضوی»

به گزارش مرکزی دیلی، حمیدرضا مجیدی، مسئول خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، گفت: آثار امیر قادری و فاخته جلایرنژاد از هنرمندان فعال خانه عکاسان حوزه هنری استان به جشنواره سراسری عکس رضوی راه یافت.

وی با اشاره به اینکه بر اساس رأی هیئت داوران از میان دو هزار و ۳۶۳ اثر از ۲۵۷ هنرمند که از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، افزود: آثار دو هنرمند از استان مرکزی به بخش مسابقه راه یافت.

مجیدی در ادامه اظهار کرد: از میان نفرات ذکر شده ۸ نفر به‌عنوان برتر روز بیست و یکم شهریورماه جاری در تبریز معرفی می‌شوند.

وی اضافه کرد: میرعباس هاشمی، جاسم غضبان‌پور، محمدعلی جدیدالاسلام، حسین نوروزی و علی محرمی به‌عنوان اعضای هیئت انتخاب این جشنواره بوده و داوری نهایی آثار را میرعباس هاشمی، جاسم غضبانپور و محمدعلی جدیدالاسلام بر عهده داشته‌اند.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: جشنواره سراسری عکس رضوی از سری برنامه‌های یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با همکاری شورای فرهنگ عمومی استان، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) و کانون فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.