آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی کشتار شیعیان پاکستانی را محکوم کرد‌

خبرگزاری فارس: آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی کشتار شیعیان پاکستانی را محکوم کرد‌

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در این بیانیه‌ آورده است: کشتار شیعیان مظلوم پاکستان که از سوی گروه‌های انحرافی و سپاه صحابه صورت می‌گیرد موجب تاثر شدید همه مسلمانان جهان شد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر شاهد جنایت‌های وهابیون و نوکران استکبار جهانی در کویته و کراچی بودیم که کوردلان افراطی بی توجه به آن چه آموزه‌های عقلانی اسلام بیان می‌دارد، جنایتی دیگر را در تاریخ به ثبت رساندند.

امام جمعه اراک یادآور شده است: جنایتکاران به جهانیان و نسل‌های آینده نشان دادند که تفسیر خودساخته از مبانی اسلام چه فجایعی به بار خواهد آورد و امروز با در اختیار داشتن رسانه‌های مختلف از جمله ماهواره، سایت و دلارهای نفتی فراوان بر ضد عقاید شیعیان سمپاشی کرده و باور آنها را با استدلال‌های سطحی خود زیر سئوال می‌برند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: قبل از شکل‌گیری این فرقه انحرافی، پیروان اهل بیت(ع) همراه با برادران اهل سنت به صورت مسالمت‌آمیز با یکدیگر زندگی می‌کردند اما پس از شکل‌گیری وهابیت، روند تکفیر و کشتار شیعیان آغاز شد.

این پیام می‌افزاید: سردمداران کاخ سیاه آمریکا با سکوت خود این جنایت‌های ضد بشری را تایید کرده و مجامع بین‌المللی و مرتجعین منطقه نیز در برابر برادرکشی سکوتی مرگ بار کرده و نه تنها اقدام جدی انجام نمی‌دهند بلکه از جنایتکاران پشتیبانی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پایان اقدامات نابخردانه، نامشروع و غیر قانونی در کشتار شیعیان مظلوم کویته پاکستان و مردم مظلوم بحرین، سوریه، عراق و فلسطین را محکوم کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.