مکان‌یابی برای انتقال پارک وحش اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک مرادعلی عباسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل عبور خطوط برق فشار قوی از پارک وحش اراک آسیب‌های فراوانی به حیوانات این باغ وحش وارد شده که تلاش داریم در گام اول قفس حیوانات را از مسیر عبور خطوط دور کرده و در فاز بعدی مکان باغ وحش را به نقطه‌ای دیگر منتقل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فاز اول طرح جامع ترافیک در شهریور ماه انجام خواهد شد، اظهار داشت: ۵ دوربین کنترل سرعت در اراک نصب شده است که تا پایان سال جاری این دوربین‌ها افزایش خواهد یافت.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک نصب ۲۰ پل عابر پیاده در مکان‌های مورد نیاز، پیگیری اجرای پارکبان به صورت مکانیزه و بهره گیری از پارکومترها در شهر، نصب تاکسی متر بر روی تاکسی‌های بی سیم و راه‌اندازی تاکسی بی‌سیم بخش خصوصی را از برنامه‌های در دست اجرای این معاونت عنوان کرد.

عباسی با بیان اینکه ۷۰ درصد فعالیت‌های شهرداری در حوزه خدمات شهری است، بیان داشت: جمع‌آوری زباله‌های شهری به صورت مکانیزه، تملک زمین دفن زباله، مشخص کردن حریم زمین دفن و پیگیری برق صنعتی برای ایجاد صنایع بازیافتی در مرکز دفن، پیگیری تحویل کشتارگاه به اتحادیه قصابان و پیگیری ایجاد بازارچه‌های ثابت برای مشاغل شهری از جمله اقدامات معاونت خدمات شهری در سال جاری بوده است.

وی ساماندهی پارک‌های سطح شهر، بازسازی تجهیزات پارک‌ها، نوسازی و ایجاد سرویس‌های بهداشتی عمومی، خروج اتوبوس‌های دودزا از ناوگان حمل و نقل و ایجاد مرکز معاینه فنی را از دیگر اقدامات معاونت خدمات شهری عنوان کرد.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. حیدری گفت:

    بهترین مکان برای باغ وحش اراک پارک جنگلی کوهپایه ای واقع در کیلومتر ۲۲ جاده اراک قم بعد از کارجان نرسیده به لاله صحرا می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.