آصفری: مشی دولت تضمین کننده امنیت اقتصادی و آرامش روانی جامعه است

به گزارش مرکزی دیلی، ˈحسن آصفریˈ روز سه شنبه به مناسبت هفته دولت در گفت و گو با ایرنا افزود: دولت به عنوان رکن ارشد راهبری برنامه های توسعه باید از تمامی ظرفیت های بخش خصوصی و نهادهای مردمی در کنارمنابع و امکانات دولتی در تحقق اهداف برنامه پنجم توسعه و سند چشم انداز نظام بهره بگیرد.

وی عنوان کرد: دستاورد دولت های جمهوری ایران هر یک از زوایای درخشنده متعددی برخوردار است که پایبندی به ارزش های اسلام وانقلاب و خدمتگذاری صادقانه فصل مشترکی درکارنامه تمامی آنها است.

آصفری توضیح داد: هفته دولت بهترین فرصت خدمت به مردم است و دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید از این فرصت ها در جهت رفع معضلات و مشکلات مردم به نحو شایسته استفاده کنند.

وی اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی با احساس خطر از قدرت گرفتن انقلاب همواره دسیسه هایی را درخدشه وارد کردن به وحدت و کند کردن اهنگ توسعه و عمران کشور درآستین دارند و دولتمردان جمهوری اسلام توانسته انددر سایه بصیرت، تعهد ، خدمت جهادی و ولایتمداری اهداف شوم انان را نقش برآب کنند.

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: پیام بلند شهادت رجایی و باهنر ایستادگی نظام در مقابل بیگانگان و توطئه های دشمنان بود و امروز نیز بدنه دولت با شناسایی دقیق مشکلات اقتصادی واجتماعی و اهداف جنگ نرم دشمنان اداره این راه مقدس را برعهده دارند.

آصفری تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر ارزشمندترین الگوهای انسانیت و خادمان شایسته ملت بودند که خدمات و اندیشه آنان همواره بر تاریخ کشور می درخشد و با خون خود درخت بارور انقلاب اسلامی را بیمه کردند

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.