عزیزی:شازند نیازمند توسعه در بخش ورزش است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، قاسم عزیزی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید هیئت فوتبال شهرستان شازند اظهار داشت: ورزش از نیازهای اساسی جوامع بشری است که باید مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: امروز پرداختن جوانان به ورزش در شرایطی که دشمنان می‌کوشند آنان را دچار انحرافات اخلاقی و اجتماعی کنند، از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است و مسئولان باید زیرساخت‌های لازم را برای ورزش جوانان فراهم سازند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استقرار صنایع بزرگ در شهر شازند متذکر شد: در حال حاضر صنایع بزرگی همچون پالایشگاه، پتروشیمی و نیروگاه در این شهرستان مستقر است که می‌توان از این فرصت برای حمایت از ورزش شهرستان بهره جست.

عزیزی همچنین از آمادگی خود برای حمایت از ورزش استان خبر داد و تأکید کرد: ایجاد یک استادیوم و مجموعه بزرگ ورزشی از نیازهای اساسی جوانان شازندی است که امید می‌رود با همکاری مسئولان ذیربط و بخش خصوصی شاهد احداث این مجموعه باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز بیان داشت: استقرار واحدهای بزرگ صنعتی لزوم حمایت بخش صنعت از ورزش این شهرستان را دوچندان کرده است و می‌طلبد مدیران این واحدها حمایت‌های خود را از ورزش افزایش دهند.

سعید ملکی اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان تمام تلاش خود را برای توسعه فضاهای ورزشی در این منطقه به کار بسته و امیدواریم با حمایت مدیران واحدهای پتروشیمی و پالایشگاه بتوانیم شاهد رشد و توسعه ورزش در این شهر باشیم.

در این مراسم، رئیس جدید هیئت فوتبال شهرستان شازند معرفی و از خدمات رئیس قبلی این هیئت قدردانی شد.

همچنین با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی و نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی، دفتر جدید هیئت فوتبال در این شهرستان با تجهیزات کامل مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.