پیش بینی ایجاد ۵ هزار و ۳۹۵ فرصت شغلی در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، مهندس محسن ولیئی در گفتگو با خبرنگار پانا، افزود: برای ایجاد این میزان فرصت شغلی بیش از ۴۹ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات داخلی کمیته امداد امام(ره) و تسهیلات قرض الحسنه بانک های عامل پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: در استان مرکزی بیش از ۴۰ هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش این نهاد هستند و از کلیه­ ی خدمات آن بهره مند می شوند که این تعداد ۹ درصد از جمعیت استان را تشکیل می دهند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ هزار زن سرپرست خانوار در استان مرکزی وجود دارد افزود: ۲۳ هزار خانوار از مجموع کل زنان سرپرست خانوار این استان تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) می باشند.

این مقام مسئول بیان داشت: ۲۵ درصد از جمعیت کل خانوارهای ساکن شهرها تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) این استان هستند.

ولیئی ادامه داد: در حال حاضر ۸۰ هزار خانوار به صورت موردی و مستمر مورد حمایت این نهاد قرار دارند که از خدمات فرهنگی، جهیزیه، اکرام، اشتغال و خدمات حقوقی کمیته امداد امام خمینی (ره) اتسان مرکزی بهره مند می شوند.

وی تصریح کرد: بیش از ۴۷ درصد از این افراد تحت حمایت به علت فوت سرپرست، ۳۵ درصد به علت کارافتادگی سرپرست، ۶ درصد به علت طلاق، ۵ درصد به بیماری سرپرست و مابقی هم به دلیل بد سرپرستی، زندانیان، معلولین و … تحت پوشش این نهاد قرار گرفته اند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.