خدمات دهی رستوران‌های بین راهی و مراکز اقامتی در ایام ماه رمضان به گردشگران

به گزارش مرکزی دیلی، مجتبی رضوانی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: کلیه رستوران‌های بین راهی، مراکز اقامتی استان (هتل‌ها و مهمانپذیر)، ترمینال‌ها، رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌های ورودی شهر با رعایت شئونات این ماه مبارک فعالیت خود را جهت ارائه خدمات مطلوب به گردشگران ادامه و مجاز به رعایت کلیه ضوابط و مقررات مربوطه می باشند.

وی از آمادگی موزه ها و تأسیسات گردشگری استان مرکزی در ماه مبارک رمضان به گردشگرانی که در این استان اقامت موقت دارند خبر داد و گفت: مان بازدید از موزه ها و اماکن تاریخی فرهنگی تحت پوشش این اداره کل در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۸ صبح تا ۶.۵ بعدازظهر می باشد.

کلیه موزه ها روزهای دوشنبه هر هفته تعطیل است

رضوانی همچنین خاطرنشان کرد : کلیه موزه های تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی روزهای دوشنبه هر هفته تعطیل می باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از رونمایی گلیم فرش محراب و نیایش با محوریت حجاب و عفاف در فرهنگسرای آئینه اراک خبر داد و گفت: به همت این نهاد گلیم‌فرش محراب و نیایش کاری از زهرا عسگری، هنرمند بافنده شهرستان خمین در این نمایشگاه رونمایی شده و در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

رونمایی گلیم فرش محراب و نیایش

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی بیان کرد: این گلیم‌فرش در ابعاد ۸۰ در ۹۰ با هدف نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در سطح جامعه با بهره‌گیری از قالب یک هنر بافته شده است.

رضوانی اضافه کرد: نمایشگاهی از آثار صنایع دستی از آثار هنرمندان برجسته استان در رشته‌های منبت، معرق، رودوزی سنتی، چاپ باتیک، حجم‌سازی با چوب و دیگر رشته‌های هنری به نمایش در آمدومجددا اثری با عنوان حجاب درقالب معرق طراحی شده ودرماههای آینده بعد از خلق اثر به نمایش درخواهد آمد.

یادآور می‌شود، نمایشگاه حجاب و عفاف با حضور دستگاه‌های عضو کارگروه حجاب و عفاف در فرهنگسرای آئینه اراک از ۱۹ تا ۲۳ تیرماه جاری برای بازید علاقه‌مندان دایر است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.