توصیه به تلاش بیشتر برای بالفعل کردن توانایی های بالقوه این استان

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: باید به توانایی و ظرفیت های استان مرکزی از جهات مختلف نگاه شود و تلاش برای بالفعل کردن توانایی های بالقوه از سوی مسوولین دو چندان شود.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در همایش ائمه جمعه استان مرکزی با اشاره به ظرفیت های بالای استان مرکزی اضافه کرد: مسوولین باید با تدبیری حکیمانه از قابلیت های موجود در استان استفاده کنند.

وی بر اتلاف نکردن منابع موجود تأکید کرد و گفت: استان ظرفیت قابل توجهی دارد که باید برای استفاده بهتر از این قابلیت ها تدبیرهایی در سطح ملی انجام گیرد تا بتوانیم درصد انرژی اتلافی را به حداقل برسانیم.

امام جمعه شهرستان اراک با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه بسیار به بهره وری خاطرنشان کرد: مدیران دلسوز و متعهد چه در بخش خصوصی و در بخش دولتی آماده برای لبیک گفتن به ندای رهبری هستند و همه باید بحث بهره وری را در صدر اقدامات خود قرار دهند.

به گزارش ایسنا، در این همایش استاندار مرکزی، علی اکبر شعبانی فرد نیز استان مرکزی را خطه ای عالم خیز دانست و گفت: طبق بررسی ها و تلاش های مدیران، استان از سرمایه های مطلوبی در زمینه های مالی، صنعتی، کشاورزی و … برخوردار است.

شعبانی فرد پیشرفت چشمگیر استان در ابعاد مختلف را نتیجه زنده نگه داشتن اعتماد به نفس متخصصین از سوی امام(ره) و هدایت رهبری دانست و گفت: این اعتماد به نفس و توانایی ها باعث شده در بسیاری از زمینه ها خودکفا شویم و استان در وضع اقتصادی حاکم، دارای شرایط مطلوبی است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.