برگزاری دوره آموزشی «تفسیر موضوعی قرآن» در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، مریم همتی، مدیر دارالقرآن آیت‌الله مکارم شیرازی اراک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، با اعلام خبر برگزاری دوره آموزشی تفسیر موضوعی قرآن کریم، گفت: با توجه به استقبال چشمگیر بانوان برای شرکت در این دوره آموزشی ثبت نام تا اول ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ نفر از بانوان در این دوره آموزشی ثبت نام کرده‌اند، اضافه کرد: قرآن‌آموزان با بهره‌گیری از اساتید مجرب و استفاده از تفسیر المیزان و تسنیم، موضوعات مورد نظر را آموزش می‌بینند.

مدیر دارالقرآن آیت‌الله مکارم شیرازی اراک اضافه کرد: این دوره آموزشی همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان شهریورماه امسال ادامه دارد.

همتی در ادامه از برگزاری کلاس‌های رفع شبهات با حضور حجت‌الاسلام میرمهدی، مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک در این دارالقرآن خبر داد و گفت: این دوره از ۱۳ تیرماه جاری با حضور ۷۰ نفر از علاقه‌مندان آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.

وی همچنین به ارائه مشاوره‌های مذهبی در این دارالقرآن نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به هزینه‌های کلان مراکز مشاوره، ارائه مشاوره رایگان در این مرکز می‌تواند در پیشبرد زندگی سالم و بدون تنش بسیار کارآمد و مؤثر باشد.

مدیر دارالقرآن آیت‌الله مکارم شیرازی اراک در پایان، با اشاره به برگزاری دوره احکام دختران، افزود: دختران جوان و نوجوان با حضور در این کلاس‌ها می‌توانند نسبت به مسائل مربوط به خود آگاه شده و از عوام‌فریبی برخی از گروها و جناح‌ها که قصد تخریب افکار و اذهان آنان را دارند، در امان باشند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.