پاسخگویی به شکایات مردمی در حوزه عملکرد سازمان مدیریت پسماند
به گزارش مرکزی دیلی، غلامعلی لطیفی در گفتوگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این سازمان روزانه پاسخگوی شکایات مردمی به ویژه در زمینه جمعآوری پسماندهای تر و خشک، کمبود سطلهای مکانیزه، اتلاف سگهای ولگرد و جوندگان موذی و دیگر موارد در حوزه کاری خود است.
وی تصریح کرد: مسائل پیرامون جاگذاری سطلهای زباله، نظافت معابر و لایروبی و شست و شوی جویها، سه موضوع پر درخواست و بسیار مهم مناطق از نظر شهروندان بوده و در حوزه سازمان مدیریت پسماند بیشترین پیامها را به خود اختصاص داده است.
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک با بیان اینکه به طور میانگین روزانه ۷۰ تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری در حوزه کاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک صورت میگیرد، ادامه داد: از این میزان جمعآوری پسماندهای خشک و پسماند کاغذی ادارات، بیشترین شکایات را شامل میشود که توسط واحد بازیافت انجام میگیرد.
لطیفی گفت: شکایات دریافتی در زمینه طعمهگذاری جوندگان موذی و همچنین در خصوص اتلاف سگهای ولگرد روزانه گزارش شده که توسط پیمانکار مربوطه جوندگان موذی و واحد اتلاف اقدام میشود.
وی اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات، دریافت انتقادات، پیشنهادات و افزایش رفاه شهروندان، ارتباط دو سویه مردم با سازمان و همچنین بازدهی بیشتر در خدمات رسانی مطلوب شهری از مهمترین اولویتهای این سازمان است.