انتقام از فوتبال یا شهرداری و یا مردم؟!

شهر شهر فرنگ است ، از همه رنگ است…

این حکایت شهر بی سامان ماست که واقعا رها شده است. در حوزه مدیریت شهری دوستان سیاست گذار بهتر است بجای اینکه به فکر بازی گوشی های متعدد در حوزه های غیر مرتبط باشند کمی به مشکلات روز افزون مردم برسند.چرا باید شهرداری از محل فروش تراکم ، دریافت عوارض و بودجه ای که باید برای عمران و آبادانی این شهر صرف شود واقعا ظالمانه هزینه تیم داری برخی حضرات را بدهد؟دوستان شورای شهر باید توضیح بدهند در مدت گذشته چه گلی بر سر ورزش استان زده اند که الان می خواهند دوباره بیت المال را صرف امتیاز دهی های سیاسی کنند؟

آیا مشکل شهر اراک همین یک تیم ورزشی است که باید از قبالش میلیاردها تومان پول بی زبان را بر زمین زد و عده معدودی را به سود رساند و بقیه مردم مظلوم اراک را مورد بی توجهی قرار داد؟مگر این عزیزان قبلا در سعی و خطاهایشان به این نتیجه نرسیدند که این کار هیچ فایده ای نداشته و نخواهد داشت؟چرا دوباره دارند بر سر منافع شهر بازی می کنند و دست به قماری می زنند که هم دنیایشان را تباه می کند و هم آخرتشان را خواهد سوزاند؟ بخدا زبانمان مو در آورد که بگوییم شما همین چند وظیفه قانونی خود را انجام دهید کافی است.عرصه های دیگر را از توانمندی هایتان مستفیذ نفرمایید.

کجایند آنهمه دلسوز شهر و سینه چاک توسعه شهر که در زمان انتخابات حرف های قشنگ می زدند؟ الان نباید همان کاندیداها بیایند و از رای و نظر مردم هرچند اندک در سبد آراء رایشان ریخته شده دفاع کنند؟نباید رسانه های استان نسبت به این ظلم بزرگ نسبت به مردم مرکز استان حرفی بزنند؟نباید ناظران محترم ببینند قبلی ها چه گلی بر سر مردم زده اند که الانی ها می خواهند دوباره بزنند؟آیا اعضای شورای شهر که هرکدام بدلایلی در انتخابات گذشته ناکام مانده اند می خواهند از مردم شهر انتقام بگیرند؟ یا شاید نظرشان اینست که باید از فوتبال انتقام گرفت چون دفعه قبلی جواب نداد الان باید کلا نابود شود؟آیا این نابود کردن بخش بزرگی از امکانات شهرداری نیست که آنرا در یک تصمیم غیر قابل توجیه برای بخش بسیار کوچکی از مطالبات مردم که تازه خیلی هم به شورای شهر مرتبط نیست هزینه کنیم؟

مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان هم باید به وقتش برای اینکه با ورزش حرفه ای استان چه کرده است و زیر ساخت های استان را برای ورزش عمومی چند درصد بکار گیری کرده است پاسخگو باشد حال ایشان در یک فرار به جلو مثلا برای ورزش استان امتیاز گیری می کند البته با توجه به غیر بومی بودن ایشان طبیعی هم هست که دلش بیشتر از توسعه استان برای تهیه گزارش های پر ملات سازمانی اش بتپد تا اینکه یک لحطه با خودش فکر کند مردم محروم و مظلوم مرکز استان با همین یک قلم تصمیم صرفا سیاسی که شورای شهر به مدد توان کارشناسی ایشان!!! با هدف توسعه ورزش حرفه ای !!! اتخاذ نموده است مورد چه ظلم بزرگی قرار خواهد گرفت و البته باید از طرف معدود دلالان ورزشی استان بخاطر اینکه لقمه نانی در سفره ایشان گذاشته می شود تشکر کرد!!!

در پایان جدا جا دارد از مسئولین بومی و غیر بومی استان اعم از فرماندار و استاندار و البته نمایندگان دلسوز شهر اراک تشکر کرد که اینهمه بر تصمیم سازی های شورا نظارت دارند که اینهمه مصوبات کارشناسی و دقیق سیاسی ، ورزشی ، فرهنگی ، مالی ، اعتباری ، بهداشتی و … !!!!! از شورای شهر صادر می شود و این عزیزان به بهترین شکل ممکن از حقوق اهالی استان و علی الخصوص شهر اراک به دقت و امانتداری کافی صاینت می کنند و اجازه نمی دهند منافع سیاسی و فردی برخی در استان ، باعث نادیده گرفتن منافع عموم مردم شود و اصلا هم قرار نیست دوباره چند میلیارد تومان پول ناقابل فقط!!! دور ریخته شود…

ارادتمند – مدیر مسئول اخبار روزانه استان مرکزی

مطالب مرتبط :

مدیرکل ورزش و جوانان استان از خرید امتیاز یک تیم فوتبال لیگ دسته یک خبر داد

پیشنهاد تعجب بر انگیز یک عضو شورای شهر اراک

کاظمی: اعضای شورا به دنبال کسب منافع خود نباشند

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. کریم آبائی گفت:

    سلام-مشکل ما اراکی ها اینست که مدیران شهری را به حال خودرها میکنیم تا هرتصمیم وبرنامه ای هرچند ناکارآمد درشهر را به آزمایش گذاشته وبرای شخص خود تجربیاتی کسب نمایند.تا زمانی که این تصمیمات وبرنامه های ناکارآمد درشهر منتقد مردمی نداشته باشد حال وروز شهرما هر روز بدتر از گذشته خواهد بودوجالب اینکه در خلاء انتقاد مردم وکارشناسان ، کار مدیریتی مدیران شهر نیز آسان تر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.