بیانیه آیت الله دری نجف آبادی در محکومیت جنایت اخیر سلفی ها

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در بیانیه‌ای آورده است: جنایت هولناک و وحشتناک جنایتکاران فریب خورده در مصر موجب تأثر هر مسلمان آزاده و همه انسان‌های با وجدان و آزادیخواه شده است.

در این بیانیه آمده است: به راستی ریختن خون بی‌گناهان به جرم دین، مذهب و دوستی اهل‌بیت (ع) به شیوه‌های قرون وسطایی و بسیار فجیع مایه حیرت و تأسف همه وجدان‌های بیدار و فطرت‌های پاک شده است.

امام جمعه اراک در این بیانیه آورده است: این نوع جنایت‌های ضدبشری و ضداسلامی قلب رسول اعظم (ص) را به درد می‌آورد و چهره مدعیان مسلمانی را لکه‌دار جلوه می‌دهد، البته شهادت برای انسان‌های مؤمن و بصیری مانند شیخ حسن شحاته، برادر و همراهان وی، مایه افتخار و سند حقانیت آنان است.

در ادامه این بیانیه آمده است: از علما و اندیشمندان جهان اسلام به‌ویژه علمای منصف‌الازهر می‌خواهیم با محکوم کردن عوامل این فاجعه دلخراش مانع تکرار آن به دست سلفی‌های مزدور و وابسته شوند.

این بیانیه می‌افزاید: مسلمانان باید در برابر توطئه‌های پشت پرده صهیونیست‌ها هوشیار باشند و شیعه و سنی در کنار یکدیگر برای عزت و سربلندی اسلام و رهایی قدس شریف از چنگال جنایتکاران تلاش کنند و اجازه ندهند تا دشمن آدرس غلط به آن‌ها بدهد و به جای پرداختن به مسئله اصلی دنیای اسلام و خاور میانه اسلامی در جهت اهداف شیطان بزرگ و اشغالگران عمل کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.