اعلام فراخوان جشنواره ملی «شناخت اخلاق و آداب رضوی» در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، مصطفی مشایخی، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، گفت: همایش علمی، پژوهشی شناخت اخلاق و آداب رضوی از سری برنامه‌های جشنواره فرهنگی امام رضا(ع) در سطح ملی به همت این نهاد و با همکاری دبیرخانه شورای فرهنگی هنری امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این همایش طی سه سالی متوالی با موضوعات متنوع در استان برگزار شده که امسال نیز چهارمین همایش در ۱۰ موضوع متنوع به میزبانی استان برگزار خواهد شد.

مشایخی با اشاره به اعلام فراخوان ارسال مقالات پژوهشی به جشنواره، اظهار کرد: شادی و نشاط در سیره و سخنان امام رضا(ع)، اقتصاد خانواده در سیره امام رضا(ع)، اوقات فراغت، روابط محرم و نامحرم، روابط زناشویی، مسائل خانوادگی در سیره و سخنان امام رضا(ع)، مردم‌داری و خدمت به مردم در سیره و سخنان امام رضا(ع)، مردم‌دوستی در سیره و سخنان امام رضا(ع)، گشاده‌رویی، خوش‌زبانی در سیره و سخنان امام رضا(ع)، فروتنی و تواضع، خدمت بی‌منت و خالصانه به مردم، حفظ کرامات مردم و احترام به آنان در سیره و سخنان امام رضا(ع) و رعایت حقوق مردم در سیره و سخنان امام رضا(ع) از محورهای اصلی این همایش است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند آثار خود را تا ۲۵ مردادماه سال‌جاری به دبیرخانه همایش شناخت اخلاق و آداب رضوی واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ارسال کنند.

این مقام مسئول در پایان، داوری آثار ارسالی را ۱۰ شهریورماه امسال عنوان کرد و گفت: همایش علمی، پژوهشی اخلاق و آداب رضوی بیستم شهریورماه سال‌جاری با حضور مسئولان و برگزیدگان جشنواره برگزار می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.