رضایی: بلوغ فکری و ادراک قوی سیاسی ملت ایران در انتخابات متجلی شد

به گزارش مرکزی دیلی ، محمد‌ابراهیم رضایی، نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۴ خرداد، گفت: مردم هوشیار، با بصیرت و فهیم ایران بار دیگر با حضور بی‌نظیر در انتخابات برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار این کشور رقم‌ زدند.

وی اظهار کرد: ملت شریف ایران با حضور پرشور و شعور خود در پای صندوق‌های رأی ضمن تحقق منویات مقام معظم رهبری، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کرده و حماسه‌ای عظیم را خلق‌ کردند.

رضایی با بیان اینکه ملت ایران به سبب برخورداری از بلوغ فکری و ادراک قوی سیاسی به‌خوبی شرایط حساس را در هر برهه از زمان درک کرده و با حضور خود در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی به تمامی نیات خصمانه دشمنان خاتمه می‌دهند، ادامه داد: حضور گسترده در انتخابات ۲۴خرداد پاسخی‌ دندان‌شکن به توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان بود.

وی تصریح‌ کرد: رئیس جمهور منتخب کشور و مسئولان در مقابل این حضور باشکوه مردم مسئولند؛ لیکن باید تمامی تلاش خود را در راستای رفع مشکلات و سربلندی هرچه بیشتر کشور معطوف دارند.

رضایی با اشاره به اینکه نامزدهای انتخاباتی که در این دوره موفق به اخذ آراء لازم نشدند از چهره‌های شاخص و شناخته شده در عرصه‌های مختلف کشور هستند، افزود: آن‌ها موظفند در هر پست و مقامی که هستند مانند گذشته با جدیت تمام ایفای وظیفه ‌کرده و رئیس جمهور منتخب را در اداره امور کشور یاری‌ کنند.

وی ادامه‌ داد: امسال یکی از مهم‌ترین مطالبات مقام معظم رهبری از مردم، حضور همه‌جانبه در انتخابات بود که این درخواست برای نیل به اهدافی خاص در سطح ملی و بین‌المللی صورت ‌گرفت.

رضایی با بیان اینکه این درخواست در سطح بین‌المللی با هدف مقابله با توطئه‌های دشمنان و در سطح ملی برای دعوت به مشارکت همه‌جانبه مردم در امور مربوط به اداره کشور صورت‌ گرفت، تصریح ‌کرد: لازم است رئیس‌جمهور منتخب و مسئولان به این نکته توجه کافی ‌داشته و در جهت اعتلای کشور به سمت بالندگی و پیشرفت از همه پتانسیل‌های موجود در جامعه استفاده‌ کنند.

منتخب مردم خمین در خانه ملت در پایان خاطرنشان‌ کرد: تعامل سازنده، اعتدال و پرهیز از هرگونه افراط و تفریط از جمله راه‌هکارهای دستیابی به اهداف مذکور است که دولت آینده باید آن‌ها را مدنظر قرار دهد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.