سلیمی:حضور بی‌نظیر مردم در صحنه انتخابات نمایش آزادی واقعی ملت ایران است

به گزارش مرکزی دیلی، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، منتخب مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، با بیان‌ اینکه ملت ایران در روز ۲۴ خرداد با حضور بسیار چشمگیر و بی‌نظیر خود در پای صندوق‌های رأی حقیقتاً حماسه‌ای عظیم را خلق کردند، افزود: حضور یکپارچه مردم در صحنه انتخابات بار دیگر وفاداری مردم به آرمان‌های امام راحل و شهدا را به جهانیان ثابت کرد.

وی با تأکید براینکه حضور بی‌نظیر مردم در صحنه انتخابات نمایش مردم‌سالاری و آزادی واقعی ملت ایران است، خاطرنشان کرد: در هیچ جای دنیا شاهد آزادی عمل مردم بدانگونه که در ایران است، نبوده و نخواهیم بود.

عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با بیان ‌اینکه ملت هوشیار و همیشه در صحنه ایران با حضور بی‌نظیر در صحنه انتخابات به وظیفه خود عمل کردند، گفت: حضور یکپارچه مردم در پای صندوق‌های رأی وظیفه مسئولان را سنگین‌تر کرد و اینک وظیفه آنهاست است که با عزمی راسخ به خدمتگزاری این ملت فرهیخته بپردازند.

وی گفت: رئیس جمهور منتخب باید قدردان حضور یکپارچه مردم در صحنه انتخابات بوده و به وعده‌هایی که به مردم داده عمل کند.

حجت‌الاسلام سلیمی ادامه داد: عملیاتی‌شدن وعده‌های رئیس جمهور نیازمند تدوین برنامه‌های منظم و کارشناسی شده و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای کشور، فارغ از هرگونه گرایش سیاسی است.

وی خاطرنشان کرد: ایران کشوری پهناور و دارای ظرفیت‌های فراوانی هم در عرصه نیروی انسانی و هم در سایر عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و … است و رئیس جمهور منتخب باید با علم به این موضوع تمامی تلاش خود را برای رشد و تعالی کشور به کار گیرد.

حجت‌الاسلام سلیمی با اشاره به وجود مشکلات در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و … گفت: حل مشکلات اجتماعی از قبیل معضلات اعتیاد، طلاق و … نیازمند راه حل عمیق و کاربردی و پرهیز از مباحث کلیشه‌ای است.

منتخب مردم دلیجان و محلات در خانه ملت در پایان بر تلاش جدی دولت در راستای تحقق حماسه اقتصادی تأکید کرد و افزود: تقویت و حمایت تولید ملی و بخش خصوصی مباحث مهمی است که باید نسبت به آن توجه ویژه صورت پذیرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.